Gå til innhold

Har visst vunnet i vaksinelotteriet:-)

Anbefalte innlegg

Jeg ble til min store overraskelse oppringt i dag med tilbud om vaksine i morgen (Pfizer). Kjennes ut som å ha vunnet i et lotteri. Kan riktignok ikke  skjønne at det er min gruppe ennå (i følge de oversiktene som ligger på nett, så er det fortsatt 1-2 måneder før jeg skulle blitt tilbudt første dose), men denne feilen har jeg ikke tenkt å kverulere i forhold til;-)

Kanskje et tegn på at Norge endelig har fått ganske mange doser?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460378-har-visst-vunnet-i-vaksinelotteriet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
frosken skrev (2 minutter siden):

Jeg ble til min store overraskelse oppringt i dag med tilbud om vaksine i morgen (Pfizer). Kjennes ut som å ha vunnet i et lotteri. Kan riktignok ikke  skjønne at det er min gruppe ennå (i følge de oversiktene som ligger på nett, så er det fortsatt 1-2 måneder før jeg skulle blitt tilbudt første dose), men denne feilen har jeg ikke tenkt å kverulere i forhold til;-)

Det var nå flott, grattis :) Her går det tregt, men det blir vel min tur og en gang. 

Gratulerer frosken 😉.  Jeg har time om 10 dager og synes også at det er som jeg har vunnet i lotto.  Og til og med fått svigersønnen til å kjøre meg.

frosken skrev (2 timer siden):

frosken skrev (2 timer siden):

Så bra! :) Jeg tok - mot normalt - telefonen fra et ukjent nummer i dag, men det var en forstyrret vestlending som snakket om himler, måner og katastrofer og forsøkte å omvende meg(?). 

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Så bra! :) Jeg tok - mot normalt - telefonen fra et ukjent nummer i dag, men det var en forstyrret vestlending som snakket om himler, måner og katastrofer og forsøkte å omvende meg(?). 

Hehe.... jeg tok også telefonen - med ukjent nummer og på et ganske upraktisk tidspunkt. Mangt som endres under coronatiden;-)

Annonse

Dorthe skrev (5 minutter siden):

Gratulerer frosken 😉.  Jeg har time om 10 dager og synes også at det er som jeg har vunnet i lotto.  Og til og med fått svigersønnen til å kjøre meg.

Takk:-) Jeg ble ringt i dag formiddag, med spørsmål om jeg ville komme i morgen kveld. Jeg har jo ingen grunner for prioritering, så var veldig uventet. 

Drømmeautomat skrev (1 minutt siden):

Grattis med Pfizer, ville vært mitt førstevalg om det var mulig å velge.

Takk:-) Jeg ble overrasket over at hun uoppfordret opplyste om hvilken vaksine jeg ville få. Ville vært mitt førstevalg også. 

påskelilje
Ekstra skrev (34 minutter siden):

Hahaha 🤣🤣🤣

frosken skrev (37 minutter siden):

Takk:-) Jeg ble overrasket over at hun uoppfordret opplyste om hvilken vaksine jeg ville få. Ville vært mitt førstevalg også. 

Gratulerer:-)  

Selv fikk jeg melding rett før påske og skal få vaksine onsdag formiddag.  Jeg får også Pfizer, som også var den jeg ønsket meg. Er fornøyd med dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...