Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei. Vi lever i et bra forhold med hus, bil barn osv. Mannen jobber mye og kona i redusert stilling og tar barn og hjem. Hvordan fordeler dere arbeide (hjemme og ute. Vi teller ikke men jeg føler ofte at mannen som jobber mye ofte ikke kan ta noe hjemme da jobben krever alt. Men jeg da som har jobb men som har alt hjemme og jeg setter meg sjelden ned før klokken 21:00 og er alltid den somtar barna både morgen og kveld alle dager. Selvsagt har han jobben men i helga har han jo fri fra den men ta noe hjemme nei. Hvilken frihet har dere. kan dere dra på tur med venninner osv og være borte i tre dager eller skal dere alltid være sammen. Hvordan har dere det i hverdagen og hva gjør dere sammen og hvor mye gøy gjør dere sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46064-arbeidsdeling-frihet-og-hverdag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.