Gjest hvakandetvære Skrevet 25. mars 2002 Skrevet 25. mars 2002 Jeg er en 28 år gammel kvinne som lurer på noe i forbindelse med menstruasjon; Etter å ha født en datter, fikk jeg tilbake mensen for 11 mnd. siden. Den har hele tiden vært svært reglemessig - jeg fikk altså "tilbake" min vanlige syklus på 28 dager (+/- en dag) fra første mens etter fødsel. Denne måneden var det annerledes; Jeg fikk mens allerede i går, selv om jeg egentlig ikke skulle hatt den før på torsdag/fredag - altså 4-5 dager tidligere enn forventet. Har du noen formening om hva som har skjedd? Jeg bruker ingen form for prevensjon som kan virke inn på menssyklusene. Takknemlig for svar! P.S. Andre som har ideer til hva dette kan være er velkomne til å svare 0 Siter
Gjest hvakandetvære Skrevet 25. mars 2002 Skrevet 25. mars 2002 Vil neste måneds syklus komme til "normal tid", eller kan jeg gå ut fra at den vil komme 28 dager etter denne syklusen? (Altså at syklusen vil ha forskøvet seg "permanent"...) 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. mars 2002 Skrevet 26. mars 2002 Vi regner normal syklus med intervaller på 21-35 dager, så du holder deg godt innen det normale. Denne gangen har eggløsningen av en eller annen grunn kommet litt tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.