Gjest usikker Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg er en jente på 27 år som hadde SA i februar. Fikk mensen 4 uker etterpå , veldig kraftig men fikk høre at det var normalt. Jeg testet meg med clearplan for å finne el. og for noen dager siden ga den utslag , noe senere enn vanlig. Men temperaturen vil ikke stige etterpå og det stusser jeg litt over. Hva er det for noe , fikk høre fra samme avd.at det var ikke alle som fikk temp.stigning etter el. , stemmer dette? Jeg har nå hatt det før når vi har målt temp. Det er nå omtrent en uke til jeg venter mens , men det frustrerer meg å ikke vite om jeg har hatt el. Vil jo gjerne komme i normal gjenge igjen så vi har mulighet for å bli gravide på nytt. Hva tror du om dette , har det vært ny SA sist eller er det som jeg er blitt fortalt rett på alle punkter? Vi ventet ikke en mens før vi hadde sex igjen da vi fikk beskjed om at det var ok. Har hatt ømme bryster og veldig mye svingninger i humøret i det siste. Håper du kan hjelpe med noen svar. På forhånd takk. - usikker 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46089-hva-er-dette-for-noe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Hvis du ikke har hatt store problemer med å bli gravid før du opplevde å spontanabortere, vil jeg anbefale deg å ikke forkusere så altfor mye på dette med eggløsning osv. De aller fleste kommer raskt i rytme igjen etter en abort og sansynligvis vil du oppleve å bli gravid igjen innen rimelig tid. Det er større sjanser for at man blir frustrert og ulykkelig ved å tenke altfor mye på disse detaljene og planlegge sexlivet sitt ned til hver minste detalj. Man kan få humørsvingninger av mindre. Det er imidlertid riktig som du har hørt, at ikke alle kvinner har så store svingninger i temperaturen selv om de har eggløsning. Dette kan skyldes at det er normale svingninger i et døgn også. Jeg vil anbefale deg å stole på den testen du har tatt. Ømme bryster får man gjerne premenstruelt, samtidig som dette er et av flere svangerskapssymptomer. Lykke til videre med forsøkene på å bli gravid igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46089-hva-er-dette-for-noe/#findComment-175447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.