Ukjent_ Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg klarte å skade nesen min, for en stund tilbake. Jeg ble henvist til røntgen og etter mye og men endte jeg hos en ØNH-lege som så at jeg hadde fått asymmetri på nesen pga. skaden. Jeg har "etnisk"/ utenlandsk nese med mye brusk på ene siden av neseveggen, og etter skaden pådro jeg meg en klump/ hump på samme side hvor jeg har brusken. Legen valgte da å "fikse den" med sånn typ. lukket reponering. Nå ser nesen min helt annerledes ut, og det ser ut som jeg har et ekstra lag med vegg på nesen. Hva er neste steg nå? Skal jeg snakke med fastlegen ang. forandret nese? Jeg har alt på journal. Jeg opplever at legen tuklet med en friskt brusk, som hun trodde skulle rettes opp i, og nå har det påvirket selvtilliten min. Flere har påpekt endringen på nesen min, og jeg føler rett og slett uattraktiv, jeg har aldri slitet med nesen min fra før av men nå har jeg latt det påvirke meg og min hverdag hvor jeg skjemmes nesen min. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461014-skadet-nesen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 Ukjent_ skrev (1 time siden): Jeg klarte å skade nesen min, for en stund tilbake. Jeg ble henvist til røntgen og etter mye og men endte jeg hos en ØNH-lege som så at jeg hadde fått asymmetri på nesen pga. skaden. Jeg har "etnisk"/ utenlandsk nese med mye brusk på ene siden av neseveggen, og etter skaden pådro jeg meg en klump/ hump på samme side hvor jeg har brusken. Legen valgte da å "fikse den" med sånn typ. lukket reponering. Nå ser nesen min helt annerledes ut, og det ser ut som jeg har et ekstra lag med vegg på nesen. Hva er neste steg nå? Skal jeg snakke med fastlegen ang. forandret nese? Jeg har alt på journal. Jeg opplever at legen tuklet med en friskt brusk, som hun trodde skulle rettes opp i, og nå har det påvirket selvtilliten min. Flere har påpekt endringen på nesen min, og jeg føler rett og slett uattraktiv, jeg har aldri slitet med nesen min fra før av men nå har jeg latt det påvirke meg og min hverdag hvor jeg skjemmes nesen min. Ja, du bør oppsøke fastlegen og diskutere dette med vedkommende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461014-skadet-nesen/#findComment-4041435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.