Gå til innhold

Er sæd nyttig for kvinnen?

Anbefalte innlegg

Gjest mann42aar

Jeg lurer på om sæden er nyttig for kvinnens helse.

Kona mi, som er russisk, påstår at sæden inneholder hormoner eller noe sånt som er viktige for helsa hennes. Når vi for tida har lite sex på grunn av min svak sexlyst, som igjen skyldes mye stress på jobb, så er spørsmålet helt relevant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46122-er-s%C3%A6d-nyttig-for-kvinnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyttig i den forstand at det gjerne blir folk av sånt søl. Skal visst være bra for huden og selv om jeg ville foretrukket en god fuktighetskrem...

Utover det...? Nope. Så du at Mor Theresa hadde noe dårligere helse enn andre kvinner? Not. Der er nok damen din bare ute etter å ha seg med deg selv om du er sliten....:0) Det lover jo forøvrig godt for forholdet deres fremover at hun ikke gir opp og finner en annen fyr når du ikke greier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...