Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om det er jeg eller/og jentene som blir frustrerte.

Er det et hint når jenter gjør et halvveis fall mot deg eller?

Kan noen jenter fortelle hva dere gjør når en gutt viser interesse (på byen) og det er interesse fra begge sider.

Enten så er jeg veldig innbilsk eller så har jeg draget :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46174-frustrert-gutt-vs-frustrert-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første må du være klar over en ting. Det å sjekke på byen kan funke greit om du er ute etter et knull, men that's it!

Nå sier vel folk: "det trenger ikke være sånn bare fordi du mener det aaaaaaaaltså...", men dette er ikke noe jeg mener da jeg ikke sjekker på byen, der drikker jeg, så den blir for tynn.

By-sjekking er for overfladisk til å kunne bli noe.

Hvis en jente faller mot deg så er hun helt klart interessert, det er en kjennsgjerning og noe alle vet. Jo høyere fallhøyde, jo mer interessert er hun. Tryn fra 4 etg ender ofte i ekteskap.

For det første må du være klar over en ting. Det å sjekke på byen kan funke greit om du er ute etter et knull, men that's it!

Nå sier vel folk: "det trenger ikke være sånn bare fordi du mener det aaaaaaaaltså...", men dette er ikke noe jeg mener da jeg ikke sjekker på byen, der drikker jeg, så den blir for tynn.

Hvis en jente faller mot deg så er hun helt klart interessert, det er en kjennsgjerning og noe alle vet. Jo høyere fallhøyde, jo mer interessert er hun. Tryn fra 4 etg ender ofte i ekteskap.

Jeg slutter å drikke men begynner å sjekke.

Sa jeg at jeg var ute etter noe fast da :P

En må vel huske å avtale reglene så ingen får falske forhåpninger.

Bor i en liten by, må passe på ryktet litt.

Det har du helt rett i. Gentlemann som man trossalt er så bør man si ifra om det eneste man er ute etter er er knull.

Det er også greit å gjøre jenta oppmerksom på dette før knullet finner sted.

Må gutter passe på ryktet sitt? Trodde det var bare jenter jeg

Må gutter passe på ryktet sitt? Trodde det var bare jenter jeg

Annonse

Der fikk du sagt det!

Jag har heller aldri hatt forhåpninger om å finne meg en gutt ute på byen, alt er alt for overfladisk. Innså til slutt at gutter må jeg finne andre steder, hvis jeg tenker på at det skal bli noe mer.

Jenter som faller mot deg er nok et godt tegn ja. I det hele tatt jenter som tar på deg...Jeg gjør ihvertfall det når jeg snakker med gutter jeg liker godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...