Gå til innhold

Fortalte nettopp til samboeren min at jeg hadde selvmordstanker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

"Ok, det er ikke akkurat noe jeg kan gjøre med det", sa han. 

Han vet jeg har det sånn av og til, men nå var det lenge siden sist. Over et år. Og så får jeg det svaret. Hva skal jeg gjøre? Det er veldig påtrengende nå! 

Anonymkode: d0546...dde

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten

Det var ikke akkurat så fint svart. Hvis det faktisk er et helt  år siden og ikke slik at du har daglige selvmordstanker som du snakker om hver dag slik at han rett og slett er sliten. Så syns jeg han høres veldig uempatisk ut. Siden du har hatt det vanskelig før så håper jeg du har kontakt med helsevesen og at du har en kriseplan som du kan følge.  

AnonymBruker
Ny Medlem skrev (37 minutter siden):

Det var ikke akkurat så fint svart. Hvis det faktisk er et helt  år siden og ikke slik at du har daglige selvmordstanker som du snakker om hver dag slik at han rett og slett er sliten. Så syns jeg han høres veldig uempatisk ut. Siden du har hatt det vanskelig før så håper jeg du har kontakt med helsevesen og at du har en kriseplan som du kan følge.  

Ja, jeg ble litt satt ut. Og datteren min forakter meg. Hun er 17 og føler seg på toppen av verden sikkert, og sier til meg at hun hater alt som har med psykisk lidelse å gjøre. Hun vet diagnosen min, men ikke om selvmordstankene. Ble så lei meg. 

Men ja, jeg har kriseplan. Er det like ille i morgen får jeg benytte meg av den. Takk for at du brydde deg ihvertfall! 

Anonymkode: d0546...dde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...