Gå til innhold

Jeg tok meg den friheten...

Anbefalte innlegg

...å kopisere innlegget til "avviker" under her, bare med et par små forandringer.

Jeg er hankjønn, er vel rundt 27, jeg har aldri prøvd en kunnstig vagina, og kunne heller aldri tenke meg å prøve. Hva er vitsen liksom? Er jeg helt sær, er jeg en av de få som aldri har prøvd og som ikke har tenkt å prøve? Hvordan er gjennomsnittet her inne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46185-jeg-tok-meg-den-friheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest indianeren

Gjennomsnittet her inne, er vel sånn ca. at de fleste er nervøse, redde for å gjøre noe feil, redd for å våge å prøve noe nytt, redd for hva naboen vil si, redd for å bli oppdaget i ei sex-sjappe, redd for alt som kan smake analt, redd for å være åpen, redd for om den er for liten, og de er for små, bekymret over potensen, været og om de rekker et knull før ungene våkner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...