Gå til innhold

Til Jordmor;Mens etter dødfødsel..

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Jeg er en 34 år gammel kvinne som alltid har hatt relativt regelmessig menstruasjon,syklus på 27-29 dager.I januar fødte jeg en dødfødt gutt i 22.uke og blødde i ca 15 dager etter dette.Hadde et opphold på et par uker før jeg fikk noe "tegning/spotting" og menstruasjon kom rett etter.Den varte som forventet 6-7 dager.Første dag i denne mens var 20. eller 21.februar.Nå har jeg enda ikke fått mens i mars;gravitestene er negative.Den siste tok jeg 25.mars.

Når kan jeg forvente å få mens,når kan det være lurt å oppsøke lege hvis den ikke kommer,hva er egentlig "vanlig",bør jeg bekymre meg?

Mens har aldri vært forsinket før uten at jeg har vært gravid.Det hadde vært en glede for meg hadde jeg vært det..

På forhånd;takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46210-til-jordmormens-etter-d%C3%B8df%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Din mens efter förlossningen, borde vara regelbunden nu. Du kan alltså förvänta dig att mensen borde komma 27-29 dagar efter den förra. Har den fortfarande inte kommit, om några dagar, bör du ta en ny graviditetstest. Det finns ju en teoretisk chans att du nu är gravid, men att testet ännu inte har slagit över. Oavsett så finns det ingen anledning till oro, om mensen skulle komma några veckor för sent. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...