Gjest Huff Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei. Jeg er gift på 5 året. har to barn under tre år. Mannen min har hatt sms-dialog med en tidligere elev av seg (voksenopplæring), og jeg tok han i løgn og løgn i fjor sommer. Jeg VET at det ikke har vært noe annet enn meldinger, men ordbruken har vært vel dyp..De har ikke fysisk tiltrekning, jeg snakket med henne og føler meg helt sikker på det. Da jeg tok han på fersken med å sedne meldinger etc., lovet han meg å avslutte. Jeg har spurt hver dag om han har fått/sendt meldinger til henne, men tatt meg i hånden og sagt æresord og at jeg skal få vite hvis det har skjedd. I går ble han igjen tatt, de har kontakt og han tok opp kontakten etter to måneder etter han ble tatt og lovet aldri mere. Jeg føler meg så sviket, tenk å lyve for den du er gift med! HAn angrer, men virker ikke som han skjønner hva det fører til..Jeg vet ikke om jeg klarer dette mere..Kan jeg noengang få tilbake tilliten? Føler meg så misbrukt. Hadde han bare sagt fra, så hadde det vært greiere/greit. Skal jeg kunne tro på han når han sier det ikke skal skje igjen? Er han en notorisk løyner? HJELP! Jeg har snakket med henne, hun ble så lei seg, hadde sagt at han måtte si at de holdt kontakt med å skrive litt til hverandre, slags bestevenner som ikke møtes. Helt siden i sommer har jeg hatt redsel og tanker hver dag for å bli "holdt for narr", klarer jeg å komme over DETTE? Vi har hatt det bra, så det er ikke lett å skjønne..Forrige gang sa han de hadde kontakt for at det hjalp oss når vi hadde en tøff periode..Ingen unnskyldning nå bare at han er "avhengig"? Hun sa at det var han som tok opp kontakten igjen, men at hun skulle si fra til meg om han sendte så mye som en eneste melding igjen. Jeg skal ikke trøste han for at han har mistet henne denne gangen.. God påske, livet er hardt. Klem, Klem, og god påske fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46213-sms-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vet hvordan det er Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei. Jeg har opplevd noe lignende. Min mann satt oppe hele natten og sendte intime og ekstremt private meldinger til en dame han ble kjent med via slektninger sist sommer. Denne damen er også gift, og har et barn. Jeg og min mann har tre barn. Jeg oppdaget etter hvert at mannen min begynte å gjemme mobilen sin. Jeg syntes dette var veldig rart, for han hadde da aboslutt ingen grunn til gjemme den. Jeg har ikke til vane for å bry meg så mye om hva slags meldinger han får. Men da han begynte å gjemme den ble jeg selvsagt nysgjerrig og mistenksom. For å gjøre en lang historie kort så fant jeg en hel masse kjærlighetserklæringer på mobilen hans fra denne kvinnen. Jeg følte meg sviktet, og jeg begynte å lure på om han i det hele tatt var noe glad i meg. Tok det opp med han, og han lovte at det skulle bli slutt. Det gikk en mnd så var han i samme tralten igjen. Denne gangen ringte jeg til kvinnen, og jeg fikk inntrykk av at hun var ei koselig dame og hun forstod meg godt......sa hun. Hun lovte meg å slutte med tullet sitt som hun kalte det. Men nei da. Det hele gikk så langt at de traff hverandre og hadde det koselig sammen på et hotell ei hel helg. I dag er jeg og mannen min separerte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46213-sms-utro/#findComment-175118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Nei, du kan nok ikke stole på ham når det gjelder det der. Så du må vel velge: Du kan la ham få fortsette å ha kontakt med henne åpenlyst. (Du sier jo at du ikke ser henne som noen egentlig trussel.) Eller du kan gå fra ham. Jeg tror at det ikke ville være så spennende for ham lenger - og ihvertfall ikke for henne - hvis du visste om det og "velsignet" det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46213-sms-utro/#findComment-175416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hek Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Nå må du ikke legge for mye i dette da. Det virker som om mannen din bare har det artig ved å sende meldinger til henne. Alle manfolk har en liten gutt i seg, og de synes å sende meldinger er gøy. Du sier jo selv at det ikke finnes noen tiltrekning mellom dem. Kanskje hu er litt mere åpen i talemåten sin,enn deg og derfor synes han det er artig å skrive med henne, det er jo alt han gjør. Og du virker litt sjalu av deg, så kanskje han ikke tørte å si noe til deg pga han var redd for din reaksjon, med god grunn. Så hver så snill og tenk etter før du gjør noe større ut av det. Håper jeg ikke fornærma deg, var bare ærlig. Klem fra ei jente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46213-sms-utro/#findComment-175461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.