UtakknemligDiva Skrevet 11. august 2021 Del Skrevet 11. august 2021 Var på noe undervisningsopplegg. Har ikke sittet ved en pult siden 2014 da jeg prøvde å forbedre karakterer for ørtende gang. Ellers har energien vært på plass og jeg har aldri vært plaget med hodepine. men nå... jeg fikk ikke med meg noe særlig som ble sagt. All energien ble trekt rett opp!! Jeg kunne kjenne det fysisk!! Kjente set ikke slik da jeg faktisk gikk på skole, men husker at jeg syntes jeg kjente «hjernetåke» på skolen hele tiden, var trett og sovnet veldig lett ved pulten. Alt dette har vært borte etter jeg sluttet på skole. Hva er det med de lysene? Og hvorfor brukes de om de er så dårlige? Vet ikke navnet på disse lampene, men det er disse lange som det er mange av k taket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462164-rar-i-hodet-etter-%C3%A5-ha-sittet-under-lys-i-klasserom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.