Gå til innhold

Spenningshodepine ? Nytt problem nå?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Har nå i 3 dager hatt hodepine. Ikke intens, men det er et trykk foran på høyre side av pannen. Det øker i løpet av dagen, altså hodepinen er ikke der når jeg våkner, men kommer ila dagen. Er det nå smertene starter? Blir jo ikke yngre. Og jeg tar vel kanskje litt skade etter hvert. Men jeg prøver å tenke at mange har det verre da. Jeg vet at jeg har det ikke verst her i verden. Men det må da være noe i at jeg har set vondt? Det er som om jeg er dømt til ensomhet. Når andre ikke hører fra vennene sine er det ofte fordi de har noen familiære problem, mye jobb eller er opptatt med noe. Når jeg ikke hører fra folk så er det fordi de ikke har behov for å høre fra meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462186-spenningshodepine-nytt-problem-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...