AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 Skrevet 3. september 2021 Hei. Var hos legen i går og filk 3 glass med en pinne i som skal brukes til avføringsprøver. Men hvordan skal jeg gjøre det i praksis uten for mye gris? Fikk ikke forklaring av legen. Erfaringer? Anonymkode: 2cb52...a94 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2021 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Var hos legen i går og filk 3 glass med en pinne i som skal brukes til avføringsprøver. Men hvordan skal jeg gjøre det i praksis uten for mye gris? Fikk ikke forklaring av legen. Erfaringer? Anonymkode: 2cb52...a94 Tja... Legg noen lag dopapir i en bøtte. Bæsj i bøtta, ta prøve med pinnen og tøm så bæsj og papir i do. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 Skrevet 3. september 2021 Ta med en avis og en pose på badet. Legg avisen i toalettskålen, drit og ta prøvemateriale. Så vipper du bare drallen nedi do og legger avisen i plastposen. Bruk gjerne hansker og gå ut med posen umiddelbart. Anonymkode: ab23a...4ec 0 Siter
emilie321 Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 Kjøp et engangs pussbekken på apoteket og bruk det, samt engangshansker. Det vil jeg tro er det letteste 0 Siter
Kayia Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Var hos legen i går og filk 3 glass med en pinne i som skal brukes til avføringsprøver. Men hvordan skal jeg gjøre det i praksis uten for mye gris? Fikk ikke forklaring av legen. Erfaringer? Anonymkode: 2cb52...a94 https://www.fhi.no/contentassets/40053e3ea13a4cf9867b07430f7ce520/veiledning-avforingsprove-salmonellastudie.pdf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.