Leoline Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg er 28 år og har hatt mange sex-partnere opp gjennom årene. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv, men har enda aldri opplevd orgasme uten å onanere meg selv samtidig under samleiet. Har aldri hatt andre problemer med sex og jeg nyter det alltid, men har ALDRI hatt orgasme. Er det noe feil med meg, og kan jeg "lære" meg å få det??? Jeg har kanskje aldri helt tenkt på meg selv i senga, bare brydd meg om at HAN skal ha det godt, kanskje det er derfor? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 De aller fleste kvinner får ikke orgasme bare ved å ha mannens penis inni seg. De må ha klitorisstimulering ved siden av. Det hender kvinner får vaginalorgasme uten klitorisstimulering, men skjer sjelden. Så - nei! Det er ingen feil med deg om du "bare" får orgasme når du onanerer under samleiet. Vil heller si at du er heldig som har løst gåten. Vær litt egoistisk. Fortsett med å onanere under samleiet, da vil du garantert få mange gleder. Kanskje får du en klitorisorgasme samtidig med en vaginalorgasme? Han vil sannsynligvis også sette stor pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-175359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 De aller fleste kvinner får ikke orgasme bare ved å ha mannens penis inni seg. De må ha klitorisstimulering ved siden av. Det hender kvinner får vaginalorgasme uten klitorisstimulering, men skjer sjelden. Så - nei! Det er ingen feil med deg om du "bare" får orgasme når du onanerer under samleiet. Vil heller si at du er heldig som har løst gåten. Vær litt egoistisk. Fortsett med å onanere under samleiet, da vil du garantert få mange gleder. Kanskje får du en klitorisorgasme samtidig med en vaginalorgasme? Han vil sannsynligvis også sette stor pris på det. Sikkert ikke så ukjent: samleie er ment fra naturen til å skje ved at mannen entrer bakfra. Dette kan bevises ved at penis har tre svamplegemer, to harde og et mykt. Det myke er på undersiden og stikker litt ut på de fleste. Ved innføring bakfra er det myke nærmest klitoris. Det myke er altså ment til å stimulere klitoris ved samleie. Ikke sant ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-175366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Sikkert ikke så ukjent: samleie er ment fra naturen til å skje ved at mannen entrer bakfra. Dette kan bevises ved at penis har tre svamplegemer, to harde og et mykt. Det myke er på undersiden og stikker litt ut på de fleste. Ved innføring bakfra er det myke nærmest klitoris. Det myke er altså ment til å stimulere klitoris ved samleie. Ikke sant ? Det var en helt ny teori. Skulle ønske den stemte. Det hadde kanskje gitt flere tilfredse kvinner. Men måten de aller fleste er skapt på gjør at de færreste får stimulering av klitoris på den måten du beskriver. Om noen gjør det hadde det vært interessant å få vite det. Har heller ikke sett dokumentasjon på at svampelegmet som går på undersiden av penis og forlenger seg til penishodet er mindre blodfylt enn de andre to. Men det er riktig at dette svampelegemet for mange stikker litt ut – men dessverre ikke nok til at kvinner kan få ekstra stimulering av det. Om ikke noen kan bevise det motsatte vil jeg fremdeles stå på at de aller fleste kvinner må ha ekstra klitorisstimulering for å få orgasme under samleie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-175592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det var en helt ny teori. Skulle ønske den stemte. Det hadde kanskje gitt flere tilfredse kvinner. Men måten de aller fleste er skapt på gjør at de færreste får stimulering av klitoris på den måten du beskriver. Om noen gjør det hadde det vært interessant å få vite det. Har heller ikke sett dokumentasjon på at svampelegmet som går på undersiden av penis og forlenger seg til penishodet er mindre blodfylt enn de andre to. Men det er riktig at dette svampelegemet for mange stikker litt ut – men dessverre ikke nok til at kvinner kan få ekstra stimulering av det. Om ikke noen kan bevise det motsatte vil jeg fremdeles stå på at de aller fleste kvinner må ha ekstra klitorisstimulering for å få orgasme under samleie. Nå sier ikke jeg at kvinner ikke trenger noe mer. Naturen konstruerer nesten ikke noe uten grunn og her har naturen laget et kammer som er ulikt de to andre. Med ulikt innvendig trykk. På den annen side er det underlig at naturen ikke har kommet opp med et mer effektivt orgasmesystem for kvinner. Det for menn fungerer som det skal. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-176644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.