Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år og har hatt mange sex-partnere opp gjennom årene. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv, men har enda aldri opplevd orgasme uten å onanere meg selv samtidig under samleiet. Har aldri hatt andre problemer med sex og jeg nyter det alltid, men har ALDRI hatt orgasme. Er det noe feil med meg, og kan jeg "lære" meg å få det??? Jeg har kanskje aldri helt tenkt på meg selv i senga, bare brydd meg om at HAN skal ha det godt, kanskje det er derfor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

De aller fleste kvinner får ikke orgasme bare ved å ha mannens penis inni seg. De må ha klitorisstimulering ved siden av. Det hender kvinner får vaginalorgasme uten klitorisstimulering, men skjer sjelden.

Så - nei! Det er ingen feil med deg om du "bare" får orgasme når du onanerer under samleiet. Vil heller si at du er heldig som har løst gåten. Vær litt egoistisk. Fortsett med å onanere under samleiet, da vil du garantert få mange gleder. Kanskje får du en klitorisorgasme samtidig med en vaginalorgasme? Han vil sannsynligvis også sette stor pris på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-175359
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

De aller fleste kvinner får ikke orgasme bare ved å ha mannens penis inni seg. De må ha klitorisstimulering ved siden av. Det hender kvinner får vaginalorgasme uten klitorisstimulering, men skjer sjelden.

Så - nei! Det er ingen feil med deg om du "bare" får orgasme når du onanerer under samleiet. Vil heller si at du er heldig som har løst gåten. Vær litt egoistisk. Fortsett med å onanere under samleiet, da vil du garantert få mange gleder. Kanskje får du en klitorisorgasme samtidig med en vaginalorgasme? Han vil sannsynligvis også sette stor pris på det.

Sikkert ikke så ukjent: samleie er ment fra naturen til å skje ved at mannen entrer bakfra. Dette kan bevises ved at penis har tre svamplegemer, to harde og et mykt. Det myke er på undersiden og stikker litt ut på de fleste. Ved innføring bakfra er det myke nærmest klitoris. Det myke er altså ment til å stimulere klitoris ved samleie. Ikke sant ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-175366
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Sikkert ikke så ukjent: samleie er ment fra naturen til å skje ved at mannen entrer bakfra. Dette kan bevises ved at penis har tre svamplegemer, to harde og et mykt. Det myke er på undersiden og stikker litt ut på de fleste. Ved innføring bakfra er det myke nærmest klitoris. Det myke er altså ment til å stimulere klitoris ved samleie. Ikke sant ?

Det var en helt ny teori. Skulle ønske den stemte. Det hadde kanskje gitt flere tilfredse kvinner. Men måten de aller fleste er skapt på gjør at de færreste får stimulering av klitoris på den måten du beskriver. Om noen gjør det hadde det vært interessant å få vite det.

Har heller ikke sett dokumentasjon på at svampelegmet som går på undersiden av penis og forlenger seg til penishodet er mindre blodfylt enn de andre to. Men det er riktig at dette svampelegemet for mange stikker litt ut – men dessverre ikke nok til at kvinner kan få ekstra stimulering av det. Om ikke noen kan bevise det motsatte vil jeg fremdeles stå på at de aller fleste kvinner må ha ekstra klitorisstimulering for å få orgasme under samleie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-175592
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det var en helt ny teori. Skulle ønske den stemte. Det hadde kanskje gitt flere tilfredse kvinner. Men måten de aller fleste er skapt på gjør at de færreste får stimulering av klitoris på den måten du beskriver. Om noen gjør det hadde det vært interessant å få vite det.

Har heller ikke sett dokumentasjon på at svampelegmet som går på undersiden av penis og forlenger seg til penishodet er mindre blodfylt enn de andre to. Men det er riktig at dette svampelegemet for mange stikker litt ut – men dessverre ikke nok til at kvinner kan få ekstra stimulering av det. Om ikke noen kan bevise det motsatte vil jeg fremdeles stå på at de aller fleste kvinner må ha ekstra klitorisstimulering for å få orgasme under samleie.

Nå sier ikke jeg at kvinner ikke trenger noe mer.

Naturen konstruerer nesten ikke noe uten grunn og her har naturen laget et kammer som er ulikt de to andre. Med ulikt innvendig trykk.

På den annen side er det underlig at naturen ikke har kommet opp med et mer effektivt orgasmesystem for kvinner. Det for menn fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46256-orgasme/#findComment-176644
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...