Gå til innhold

Homofili naturlig? (Carola sin uttalelse)

Anbefalte innlegg

Dette evinnelige fokuset på om saker og ting er 'naturlig' er helt meningsløst.

Hvorfor skulle 'naturlig' være viktigere eller bedre enn 'kulturelt / skapt'? Naturlig er bare det som skjer av seg selv, det kulturelle står det en bevissthet bak.

Hvor mye ved mennesket og dets atferd er 'naturlig'? Fint lite, spør du meg.

Fortsetter under...

Gjest pirrka

Som andre her påpeiker: for å avgjere om homofili er naturleg eller unaturleg må du først definere "naturleg"! Meiner du med naturleg "ein del av naturen", er homofili naturleg (-det finst faktisk homofile dyr!). Meiner du unormalt eller uvanleg, i tydinga at det er eit lite mindretal som er det, må det same gjelde alle med høgde under 1.60 og over 1.90, dei raudhåra o.s.v.

Som andre her påpeiker: for å avgjere om homofili er naturleg eller unaturleg må du først definere "naturleg"! Meiner du med naturleg "ein del av naturen", er homofili naturleg (-det finst faktisk homofile dyr!). Meiner du unormalt eller uvanleg, i tydinga at det er eit lite mindretal som er det, må det same gjelde alle med høgde under 1.60 og over 1.90, dei raudhåra o.s.v.

sitat:"(-det finst faktisk homofile dyr!)."

Ingen dyr går rundt å er homofile hele livet...

De er det f.eks. i forbindelse med parringstid. To kviger kan f.eks. bestige hverandre, det er en måte å skape opphisselse og "klargjøre" hverandre.

Samme kan man se på hunder. Men når det virkelig gjelder, så velger de forplantningsveien.

Kan du slå i bordet med noe eksempel hvis du er uenig med meg?

De er det f.eks. i forbindelse med parringstid. To kviger kan f.eks. bestige hverandre, det er en måte å skape opphisselse og "klargjøre" hverandre.

Samme kan man se på hunder. Men når det virkelig gjelder, så velger de forplantningsveien.

Betyr det at homofili er "bedre" eller "mer naturlig" hvis den homofile er utro, og er sammen med noen av motsatt kjønn sånn innimellom?

Med vennlig hilsen

Gjest anders

Hva pokker skal vi med homofili da?? Homofili er like "unaturlig" og konfliktskapende som krig, nød, sult og alt annet djevelskap på jorda. Vil vi bli kvitt sult, krig og nød? JA! Da vil jeg også bli kvitt homofili.

HAHAHAHAHA!!

la oss sperre homsene inne! så blir det slutt på krig og nød!

seriøst: hvordan har du tenkt at vi skal "kvitte oss" med dem?

Annonse

Gjest pirrka

Som du sikkert veit, finst det dyr som held saman i par heile livet. Forskarar finn blant desse par av same kjønn. Så om ein kan tileigne dyr noko slags fil i det heile, må desse kunne kallast homofile.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...