Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har et strålende sex-liv. Det eneste jeg lurer litt på er; Hver gang etter vi har hatt sex, "må" hun alltid på do. Dette, sier hun, fordi man kan få urinveisinfeksjoner hvis man ikke gjør det.

Er det virkelig sånn, eller overreagerer hun en smule? Jeg vet man kan få det, men er faren SÅ reell?

Jeg synest nemlig det er så godt å ligge å prate sammen etter sex...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46375-do-bes%C3%B8k-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant som hun sier ja, og dessuten er det ekkelt at det renner sæd mellom beina mens man ligger og snakker. Jeg og kjæresten min har gjort det til rutine at vi dusjer sammen etter sexen, det er koselig det! Og så går vi og legger oss igjen, rene og nydusja ;-)

Gjest er viktig for mange

Hvis man lett får urinveisinfeksjon, så er det veldig viktig å tisse ganske raskt etter samleie. Glemmer jeg det en gang, får jeg blærekatarr, garantert!

Men jeg er jo ikke borte fra sengen mer enn et minutt, da!

Din jobb blir jo å holde den gode stemningen til hun er tilbake igjen fra do, så kan dere prate lenge!

Jeg skjønner ikke helt problemet ditt. Hvorfor kan ikke hun gå på do først og så kan dere snakke sammen etterpå??

Ikke så moro for jenta at det renner og blir vått og griser til sengeklærne osv. Selvsagt kan dere bruke ett håndkle, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan gå på do.

Annonse

Jeg skjønner ikke helt problemet ditt. Hvorfor kan ikke hun gå på do først og så kan dere snakke sammen etterpå??

Ikke så moro for jenta at det renner og blir vått og griser til sengeklærne osv. Selvsagt kan dere bruke ett håndkle, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan gå på do.

Det er visst viktig fordi jenta kan få urinveisinfeksjeon,,,men hvem er så opplagt etter en het natt at man orker å stå opp å spyle eller vaske seg da???Man sovner vel som regel i hverandres armer vel???

Det er visst viktig fordi jenta kan få urinveisinfeksjeon,,,men hvem er så opplagt etter en het natt at man orker å stå opp å spyle eller vaske seg da???Man sovner vel som regel i hverandres armer vel???

En som har problemer med tilbakevendende urinveisinfeksjoner, tenker jeg.

Under akten byttes det bakterier i store mengder. Mange av dem ser sitt snitt til å stikke opp i urinrøret på jentene. Siden jenta di og alle andre jenter har veldig kort urinrør i forhold til dere gutter, skal det for enkelte svært lite til før det oppstår infeksjoner eller i det minste plager.

Jenta di er smart. Tissing rett etterpå er en usedvanlig grei måte å skylle vekk de fremmede bakteriene.

Det er sant som hun sier ja, og dessuten er det ekkelt at det renner sæd mellom beina mens man ligger og snakker. Jeg og kjæresten min har gjort det til rutine at vi dusjer sammen etter sexen, det er koselig det! Og så går vi og legger oss igjen, rene og nydusja ;-)

rutiner er farlig!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...