Gjest linda Skrevet 30. mars 2002 Skrevet 30. mars 2002 Mensruasjonen var liksom litt treig denne gangen. I går da jeg fikk mensen kom det liksom bare litt i forhold til vanlig. den ble også litt brunlig på farget og så stoppet den litt og kom tilbake igen. Men i dag morges blødde jeg normalt men så ble den liksom litt treig igjen i forhold til normalt. Jeg har vanlige smerter nederst i magen slik jeg pleier å ha i begynnelsen. Men jeg føler meg litt rar i magen på en måte. Er litt redd for å bli gravid igjen, så det kan jo være derfor. Jeg har et barn på 13,5 mnd. som jeg ammer enda dag og natt. Jeg fikk mensen igjen da hun var 7 mnd. Har da hatt normal og regelmessig mens helt til nå. Kan det være pga. ammingen? Synes også at G-punktet ikke har vært særlig følsomt i det siste. Hva kan det komme av? Takk for svar 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 31. mars 2002 Skrevet 31. mars 2002 Amming kan påvirke hormoner så mensen stopper opp, men er den kommet tilbake, vil hormonforholdene vanligvis komme i orden. Jeg synes du skal se det an hvis du ellers føler deg frisk. Forholdene i skjeden kan også endre seg etter en fødsel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.