Gå til innhold

Hva får du i julegave fra jobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg fant akkurat gavekortet vi fikk til jul i fjor fra jobben. Trodde det var 2 års gyldighet på det, men det gikk ut i november (altså bare ett år). Kjipt. Jajja, kan ikke klage på andre enn meg selv 😮

Fortsetter under...

Skrevet
  påskelilje skrev (På 21.12.2021 den 9.02):

Uff, jeg fant akkurat gavekortet vi fikk til jul i fjor fra jobben. Trodde det var 2 års gyldighet på det, men det gikk ut i november (altså bare ett år). Kjipt. Jajja, kan ikke klage på andre enn meg selv 😮

Ekspander  

Da hadde jeg litt mer flaks enn deg. Fikk i går årets gavekort, og da oppdaget jeg at fjorårets (ubrukte) gavekort ville ha gått ut i dag. Så med en dags margin fikk jeg tatt det ut - og dermed har jeg ett år til å bruke pengene:-)

Skrevet

Var i dag innom der jeg har en bitteliten jobb (i kommunen) og fikk en konfekteske med en hyggelig hilsen. Det satte jeg veldig pris på.

Skrevet

Jeg trodde ikke jeg kom til å få noe julegave, men hadde siste dagen min før jul i dag og da fikk jeg en kransekake. Ble ganske overrasket. 

Skrevet
  påskelilje skrev (På 21.12.2021 den 9.02):

Ekspander  

Utstedere av gavekort er ofte ganske fleksible på gyldigheten. Har fått forlenget flere ganger. Hvor er gavekortet fra, noe ala Universalgavekort?

Annonse

Skrevet

Vi får ikke gave, men sjefen spanderer snop og klementiner til hele jula 🎄

Skrevet

Vi fikk en pose med spekepølse og litt annet snacks pluss et gavekort på en fin frokost sendt hjem. Jeg synes det var bra.

Skrevet
  Nicklusheletida skrev (På 21.12.2021 den 9.00):

Fikk akkurat beskjed om at sjefen ringer på døra i dag. Vet ikke når, så fikk det travelt med å komme meg ut av pysjen her 😀😃

Ekspander  

Angst😅

Skrevet

En hel kinobillett. 🤦‍♀️ kun til én person. Fantastisk. Jobber i helse. 

Anonymkode: da297...433

Skrevet
  cilie skrev (På 22.12.2021 den 7.10):

Angst😅

Ekspander  

Er ikke normalt å få angst av det. 

Anonymkode: da7f4...0d3

Annonse

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 9.56):

Er ikke normalt å få angst av det. 

Anonymkode: da7f4...0d3

Ekspander  

Jeg mente ikke i dyp medisinsk forstand da… Men som i «nå må jeg fikse meg og bolig i en fei.»

Skrevet
  Nicklusheletida skrev (På 22.12.2021 den 20.14):

Gikk fint det :)

Ekspander  

Nicklusheletida skrev (På 22.12.2021 den 20.14):

Gikk fint det :)

Ekspander  

Men skal du ikke rapportere hva du fikk?

Nicklusheletida
Skrevet
  frosken skrev (På 22.12.2021 den 21.33):

Men skal du ikke rapportere hva du fikk?

Ekspander  

Jeg har jo ikke åpnet den enda da  🤣  Den ligger under juletreet :) Jeg har fått gavekort i posten, så denne pakken var uventet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...