Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg prøver å finne en jente å bli sammen med, og senere bli kjærester.

Men det skal ikke være lett. Har vært ute på byen nå i hele påsken og lett og prøvd, men det virker som alle jenter avskyr meg av en eller annen grunn. Jeg har at jeg hørt er en kjekk og morsom mann. Har greit utseende også, men jeg sliter med å få kontakt med jenter. Hva er det med dere jenter altså?

Jeg er singel nå og liker det ikke. Har vært singel i mange år og så var jeg sammen med en jente i 1/2 år og nå ble det slutt. Jeg vet hva jeg foretrekker, ikke være singel.

Kanskje jeg er for pågående. Jeg går rett opp til en kvinne jeg liker og begynner å snakke om ett eller annet, noe morsom vanligvis. Eller jeg danser med dem. Så etter det så vil de ikke mer, så forsvinner de med venninna si eller et eller anna. Hvorfor det? Finnes det ingen som er på jakt etter en mann der ute? Ja akkurat som meg som er på jakt etter en kvinne.

Dette her ble langt og kjedelig, men håper noen tar seg tid til å lese dette :-)

Alle svar mottas med takk, spesielt fra kvinner. Jeg er selv 27 år gammel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46473-ikke-sjans-p%C3%A5-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt feil noen steder så jeg....... skal være ---> Har hørt at jeg er en kjekk og morsom mann.

hei kosegutten...

jeg er en alenemor på 25 år som nå har vært single i 7 mnd, skjønner hva du mener når du sier du heller vil være sammen med noen ja,..er singlelivet er kost i hele 2 uker og så blir det kjedelig og ensomt...ikke sant?jeg som er alenemor har også enkelte problemer med å finne en å være med...enten så er de opptatt,eller duster eller så løper alle guttene fordi at jeg har et barn,,,teit.

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet tenker jeg...

Annonse

hei kosegutten...

jeg er en alenemor på 25 år som nå har vært single i 7 mnd, skjønner hva du mener når du sier du heller vil være sammen med noen ja,..er singlelivet er kost i hele 2 uker og så blir det kjedelig og ensomt...ikke sant?jeg som er alenemor har også enkelte problemer med å finne en å være med...enten så er de opptatt,eller duster eller så løper alle guttene fordi at jeg har et barn,,,teit.

Fin at noen skjønner å jeg mener :-) Ja jeg gikk nettopp ut med en jente som hadde en unge på 2 år, så det er ikke noe problem liksom. Men noen menn liker det ikke, sånn er det bare. Er litt teit ja.

Men ho jenta ville bare være venner og ikke noe mer. Jeg prøvde litt, men det gikk ikke. Jeg likte ho og hver gang jeg var sammen og gjorde noe, så tenkte jeg på at det blir ikke noe mer alvorlig. Så nå har jeg kuttet henne ut. På jakt etter kvinne igjen.......

Fin at noen skjønner å jeg mener :-) Ja jeg gikk nettopp ut med en jente som hadde en unge på 2 år, så det er ikke noe problem liksom. Men noen menn liker det ikke, sånn er det bare. Er litt teit ja.

Men ho jenta ville bare være venner og ikke noe mer. Jeg prøvde litt, men det gikk ikke. Jeg likte ho og hver gang jeg var sammen og gjorde noe, så tenkte jeg på at det blir ikke noe mer alvorlig. Så nå har jeg kuttet henne ut. På jakt etter kvinne igjen.......

jammen hva er det du er på jakt etter i en jente da?Barn er ingen hindring er det jeg pleier å si..noen ganger skulle en tro gutter trodde jeg var ute etter en far til barnet men det trenger jeg jo ikke,men det er vist ikke så lett å forstå det.hehe.mange redde mannfolk der ute

hei kosegutten...

Ja det stemmer det du sier. Singellivet er kos i 2 uker, men ikke mer og så blir det ensomt og kjedelig. Vi mennesker jeg ikke ment å være alene. Jeg tenkte kanskje å ta i bruk internett for å finne noen. Har ikke brukt det noe særlig før, så vi får se hva som skjer :-)

Ja det stemmer det du sier. Singellivet er kos i 2 uker, men ikke mer og så blir det ensomt og kjedelig. Vi mennesker jeg ikke ment å være alene. Jeg tenkte kanskje å ta i bruk internett for å finne noen. Har ikke brukt det noe særlig før, så vi får se hva som skjer :-)

ja internett er en fin ting det.Lykke til i alle fall,håper du finner en jente som du kan holde sammen med og "leve lykkelig i alle deres dager" hehe

jammen hva er det du er på jakt etter i en jente da?Barn er ingen hindring er det jeg pleier å si..noen ganger skulle en tro gutter trodde jeg var ute etter en far til barnet men det trenger jeg jo ikke,men det er vist ikke så lett å forstå det.hehe.mange redde mannfolk der ute

Hva jeg er på jakt etter....hmmmm.... litt av hvert :-) Humor, snill, grei, sex, utseende, felles interesser, interessant å prate med, positiv. Ja noe som dette.

Hva jeg er på jakt etter....hmmmm.... litt av hvert :-) Humor, snill, grei, sex, utseende, felles interesser, interessant å prate med, positiv. Ja noe som dette.

ja det er vel det som flesteparten ser etter det..men så er det det å finne den som passer i sin egen lille verden av sex og humor og livssyn eller hva man skal kalle det..hehe.er ikke lett det der.

Annonse

Gjest jokkemokk

Hei på deg snuppa.Jeg elsker barn. Så for meg er det ingen hindring om jenta har en to eller tre barn.

Gjest Daisy

Det beste stedet å finne en partner er nok ikke ute på byen. Selv om det selvsagt også kan skje der.

Men de fleste går ikke ut for å finne mannen i sine drømmer. De går ut med venninner for å ha det gøy. Mange av de du flørter med har kanskje til og med kjæreste.

Sats på et annet sted enn byen.

Det beste stedet å finne en partner er nok ikke ute på byen. Selv om det selvsagt også kan skje der.

Men de fleste går ikke ut for å finne mannen i sine drømmer. De går ut med venninner for å ha det gøy. Mange av de du flørter med har kanskje til og med kjæreste.

Sats på et annet sted enn byen.

Ja skal se om jeg finner på noe annet enn byen. Glemmer byen for en stund nå da og ser meg heller litt rundt omkring og finner på noe annet.

Hva er det beste stedet for sjekking eller for å finne en kvinne? Etter din mening Daisy?

Gjest Daisy

Ja skal se om jeg finner på noe annet enn byen. Glemmer byen for en stund nå da og ser meg heller litt rundt omkring og finner på noe annet.

Hva er det beste stedet for sjekking eller for å finne en kvinne? Etter din mening Daisy?

Jeg vet ikke... gjennom venner antar jeg.

Jeg traff min kjæreste gjennom en venninnes venn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...