Gå til innhold

Hva synes du om kongehuset vårt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun sa også:

- Jeg synes forferdelig synd på den sønnen hun har. Når de får et barn er stakkars Marius ingenting. Han er seks år, men vil skjønne at det er forskjell. Det vil de få problemer med. Jeg håper de har tenkt igjennom det, sa prinsesse Ragnhild til TV 2 i 2003.

Anonymkode: c1008...855

Jeg har ikke fått med meg det du siterte der. Men Marius har nok ikke taklet at det er forskjell på han og halvsøskene sine. Han har utviklet psykiske lidelser og med rus så går det ille. Han har nok i mange år kjent på en missunnelse å ikke ha samme status som halvsøskene sine. Men han er kjendis i Norge, og spesielt nå etter alle skandale oppslagene om han. Det er i grunnen synd på han, da han ikke kan noe for at han har utviklet psykiske lidelser. Og med psykiske lidelser så kan en ta dårlige valg, som fører til at det blir konsekvenser.

Anonymkode: 681b4...ebf

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke synd på en person som mest sannsynlig doper ned sine ofre før han voldtar og filmer dem. Blant ofrene er som kjent også nære venner av Marius.

Anonymkode: c238e...821

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...