Gå til innhold

Noen som kan anbefale en vibrator...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

seriøst?

jada, det er seriøst :)

Men jeg har dårlig erfaring med Cupido. De er så treige til å levere - 3,5 uker tok det før pakken min kom. Erotikknett.no leverer på et par dager - hvis de har varen inne.

Skrevet

www.kondomeriet.no

har selvsagt vært inne å kikket på diverse sider, men ville gjerne fått anbefalt en!

Annonse

Skrevet

har selvsagt vært inne å kikket på diverse sider, men ville gjerne fått anbefalt en!

Beklager, jeg kan ikke hjelpe deg.

Skrevet

Hehe, Gunnar går igjen på disse sidene. Dette var vel tredje eller fjerde gang han ormet seg fram rett opp i åsynet på meg.

Gunnar har et sterkt oppmerksomhetsbehov :)

Skrevet

Gunnar har et sterkt oppmerksomhetsbehov :)

*knegg*

Kanskje jeg burde bli kjent me'n, dakkar.

Skrevet

*knegg*

Kanskje jeg burde bli kjent me'n, dakkar.

Også har han har mange sympatiske venner i alle regnbuens farger ... og det liker jo vi - så tolerante som vi er, mener jeg :)

Skrevet

Må du handle på nett da?

Prøv Aparte i Calmeyers gt 6 i Oslo. Mange modeller og innehaver har mange gode inspill. Stikk innom og se! Totalt ukomplisert å handle der for begge kjønn.

Skrevet

Må du handle på nett da?

Prøv Aparte i Calmeyers gt 6 i Oslo. Mange modeller og innehaver har mange gode inspill. Stikk innom og se! Totalt ukomplisert å handle der for begge kjønn.

Problemet er bare at jeg bor laaaaangt borte fra alle slike butikker... :(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...