Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok det var i mer denne rettningen cec siktet til

http://www.asterisk.no/~emil/h-phrygi.jpg

Du skjønner faktisk ikke hva andre mener du

Tøysekopper..... Det har da vært linker til denne her inne før, men får ikkje svar på søk. :( Har prøvd stillingen en gang, men husker ikke helt hvordan den er... Men den er så god!

Annonse

Gjest punkyB

Det hjelper å lære seg å google:

http://www.google.com/search?q=sj%C3%B8stjernestillingen&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 (kopier hele linken)

Velbekomme.

Kanskje han vaktmesterassistenten stiller opp til alle uvitende for å instruere.

Jeg vet altså .....

Annonse

Gjest punkyB

Ja? Og? *vente spent*

Næmmen faen og da - noe må du jo gjøre sjæl.

Poenget er ikke så stort .... dvs. man kunne ikke se hele poenget ..... men det var jaffal bilde av en fyr der som digger sjøstjerner ...... og daaa snakker vi ikke om mat .........

og jeg var plutselig ikke så hypp lenger ....

ja nå altså Z - now its up to you !!

Næmmen faen og da - noe må du jo gjøre sjæl.

Poenget er ikke så stort .... dvs. man kunne ikke se hele poenget ..... men det var jaffal bilde av en fyr der som digger sjøstjerner ...... og daaa snakker vi ikke om mat .........

og jeg var plutselig ikke så hypp lenger ....

ja nå altså Z - now its up to you !!

*knegg*

Menne .... det fine med deg punky, er at du er så himla lett å glede. Som nå - en sjøstjerne og et søk. Du er nå så søt atte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...