Girlwithquestions Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Hei! Jeg er ei jente på 20, og i forbindelse med sex fikk jeg en rift nederst i skjedeåpningen for en ukes tid siden. Dager etter utviklet det seg til en vond klump, som både ga smerter ved sitting og svie ved vannlating. Dro til legen som anbefalte brulidine. Har brukt den i noen dager nå. En uke senere har klumpen blitt større, og smittet over slik at det har dannet seg to klumper til, i mellomkjøttet fra skjede og til anus. Den tredje klumpen befinner seg i endetarmsåpningen og vokser raskt. Dette er utrolig plagsomt, og jeg skal snart dra på ferietur. Hva bør jeg gjøre? Stikke hull, klemme, bruke en annen salve, dra til legen igjen? Hilsen fortvilet Endret 28. februar 2022 av Girlwithquestions Skrivefeil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465459-klumper-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Girlwithquestions skrev (16 minutter siden): Hei! Jeg er ei jente på 20, og i forbindelse med sex fikk jeg en rift nederst i skjedeåpningen for en ukes tid siden. Dager etter utviklet det seg til en vond klump, som både ga smerter ved sitting og svie ved vannlating. Dro til legen som anbefalte brulidine. Har brukt den i noen dager nå. En uke senere har klumpen blitt større, og smittet over slik at det har dannet seg to klumper til, i mellomkjøttet fra skjede og til anus. Den tredje klumpen befinner seg i endetarmsåpningen og vokser raskt. Dette er utrolig plagsomt, og jeg skal snart dra på ferietur. Hva bør jeg gjøre? Stikke hull, klemme, bruke en annen salve, dra til legen igjen? Hilsen fortvilet Dra til legen igjen. Ikke stikk hull selv, infeksjon i det området er det siste du vil ha!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465459-klumper-i-underlivet/#findComment-4081754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.