Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter at jeg og min kjæreste har hatt sex hender det seg ofte at jeg får smerter i skjeden. Det er værst hvis han ikke har brukt kondom og har kommet inne i meg. Bruker han kondom gjør det ikke vondt. Hvorfor blir det sånn? Reagerer hans sæd med noe slik at det svir eller er det noe annet?

Jeg bruker p-piller, men kan dette ha noe med det å gjøre?

Vi vil veldig gjerne ha svar på dette for det er veldig plagsomt å måtte ligge der med smerter i skjeden en god stund etter sex....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46561-smerte-i-skjede-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis har du fått noen bittesmå friksjonssår. Sæd i disse vil gjøre at det svir enda mer. Sårene skyldes sannsynligvis en av to ting:

Samleiet varte lenge og "smøringen" var kanskje ikke tilstrekkelig på slutten ELLER begynnelsen. For lite smøring gir friksjonssår.

Dersom det er lenge siden man har vært seksuelt aktiv eller ikke har vært seksuelt aktiv kan man være spesielt sårbar for å få disse små sårene. Heldigvis "herdes" man av seg selv etterhvert.

Sannsynligvis har du fått noen bittesmå friksjonssår. Sæd i disse vil gjøre at det svir enda mer. Sårene skyldes sannsynligvis en av to ting:

Samleiet varte lenge og "smøringen" var kanskje ikke tilstrekkelig på slutten ELLER begynnelsen. For lite smøring gir friksjonssår.

Dersom det er lenge siden man har vært seksuelt aktiv eller ikke har vært seksuelt aktiv kan man være spesielt sårbar for å få disse små sårene. Heldigvis "herdes" man av seg selv etterhvert.

Jo, alt dette har vi hørt om før. Men vi har hatt sex nå i snart to år, regelmessig. Hvorfor har hun da ikke "herdet" seg av seg selv enda da? Believe me, vi bruker smøring så det duger... blir nesten for mye av de der klissete glidekremgreiene....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...