AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Hei! Jeg har 2 barn. Siste ble forløst med keisersnitt for 6 mnd siden. Fikk tilbake menstruasjonen 6 uker etter fødsel fordi jeg ikke ammer. Det som er greia er at nå kjenner jeg når jeg har eggløsning, mer kviser og mer ustabilt humør både under eggløsning og mens. Men det som er endret er at fra forrige mens så ble jeg hemmende kvalm og fungerte ikke under hele menstruasjonen. Helt forferdelig! Å nå som jeg har eggløsning så kjenner jeg på akkurat de samme symptomene! Jeg har vært altås så kvalm at jeg ikke har kunnet hatt ungene og gjort begge veier kontinuerlig hele dagen. Kan hormonene endre seg så mye? Evnt, vil det hjelpe å begynne på prevensjon? Jeg er heldig som har mannen min hjemme og kan hjelpe. Men dette er en unntakstilstand da han begynner å jobbe igjen etterhvert.. Anonymkode: 2c20e...83e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465801-endret-pms-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.