Gå til innhold

Kløe I underlivet/ vet ikke hvor jeg bør bestille time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har daglig økonomi på toppen. Og har ikke råd til en dyr spesialist. Men synes det er flaut hos fastlegen. 

Tok celleprøve hos han for nesten ett år siden. Den var fin. Men så forsøkte meg og mannen eggdonasjon i utlandet. Gikk på progrestontabeletter. Og da begynte jeg å klø. Det gikk over i noen uker da jeg sluttet på de men det begynte på igjen. Vet ikke om kløen har med det å gjøre. Tror ikke fastlegen min vil like å høre om valget som jeg tok. 

Hvor ville du ha sjekket deg? 

Er det vanlig med kløe i underlivet i midten av førtiårene? Har forsøkt behandling for sopp Men det hjalp ikke. Er bedre om morningen. Er verst når jeg går med stramme klær , noe jeg gjør på jobben. 

Anonymkode: 63fbf...08d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har daglig økonomi på toppen. Og har ikke råd til en dyr spesialist. Men synes det er flaut hos fastlegen. 

Tok celleprøve hos han for nesten ett år siden. Den var fin. Men så forsøkte meg og mannen eggdonasjon i utlandet. Gikk på progrestontabeletter. Og da begynte jeg å klø. Det gikk over i noen uker da jeg sluttet på de men det begynte på igjen. Vet ikke om kløen har med det å gjøre. Tror ikke fastlegen min vil like å høre om valget som jeg tok. 

Er det vanlig med kløe i underlivet i midten av førtiårene? Har forsøkt behandling for sopp Men det hjalp ikke. Er bedre om morningen. Er verst når jeg går med stramme klær , noe jeg gjør på jobben. 

Fastlegen. Det er ikke flaut eller pinlig og hvorfor i all verden skulle fastlegen ha noe med at dere prøvde eggdonasjon?! 

AnonymBruker
Lillemus skrev (37 minutter siden):

Fastlegen. Det er ikke flaut eller pinlig og hvorfor i all verden skulle fastlegen ha noe med at dere prøvde eggdonasjon?! 

Det oppsto kløe da jeg brukte progreston kapsler ført inn i underlivet. Det var da det begynte. Men det ble litt bedre etterpå. Får kun kløe når jeg bruker jobb -buksen eller tights. Ikke ved bruk av vanlige løse bukser. Så det henger mulig sammen med at jeg blir irritert i underlivet ved bruk av stramme bukser som ikke puster. 

Jeg orker ikke å fortelle noe om eggdonasjonen til fastlegen. Vet at mange har dere meninger om det og alderen min. Men derfor jeg må bare konsentrere meg om å finne ut hva som gjør at jeg kløe innimellom. Vurderer å se det litt ann for i dag er jeg helt bra. Er kun dårlig etter å ha gått i stramme bukser. 

Men enig med deg. Jeg vil heller bruke fastlegen istedet for å betale unødvendig mye penger for privat gynekolog for dette. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (44 minutter siden):

Er mulig ar jeg er litt sensitiv pga behandlingen som jeg gikk igjennom ved ivf eggdonasjon innsett i utlandet. Jeg kjenner ekstra etter, og lurer på om alt er normalt etterpå. Ble litt skeptisk i ettertid. Og angret på at jeg forsøkte det. Det kan være hodet mitt som er ekstra på å kjenne etter  og reagerer mulig på helt naturlige ting. Jeg vet ikke. Men vil ikke fortelle om det til legen. For jeg vet at legen sa nei til å følge opp ivf innsettet mitt pga alder. Jeg var 44 år da innsett ble gjennomført.  Og jeg angrer på det for det ble ingen positiv resultat av det men gjort er gjort.  :)

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det oppsto kløe da jeg brukte progreston kapsler ført inn i underlivet. Det var da det begynte. Men det ble litt bedre etterpå. Får kun kløe når jeg bruker jobb -buksen eller tights. Ikke ved bruk av vanlige løse bukser. Så det henger mulig sammen med at jeg blir irritert i underlivet ved bruk av stramme bukser som ikke puster. 

Jeg orker ikke å fortelle noe om eggdonasjonen til fastlegen. Vet at mange har dere meninger om det og alderen min. Men derfor jeg må bare konsentrere meg om å finne ut hva som gjør at jeg kløe innimellom. Vurderer å se det litt ann for i dag er jeg helt bra. Er kun dårlig etter å ha gått i stramme bukser. 

Men enig med deg. Jeg vil heller bruke fastlegen istedet for å betale unødvendig mye penger for privat gynekolog for dette. 

Løsningen ligger jo oppe i dagen; bruk løsere bukser, også på jobb.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...