Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er god moral yellow?

mora´l m1 (gj ty. el. fr fra lat. moralis 'sedelig', av mos, gen. moris, 'sed, skikk')

1 sett av normer, verdier og holdninger som hevdes og praktiseres av et individ el. en gruppe; oppfatning av rett og galt, jf *etikk / forretningsm-, kjønnsm-, skattem-, samfunnsm- / kristen m- / ha høy, lav m- / frynset m- / hun eier ikke m- / opptre som m-ens vokter ha overdrevet omsorg for andres moral / preke m- for noen

2 lærdom, leveregel som kan trekkes ut av en fortelling el. hending stykkets m- er: ... / m-en er at unge jenter ikke må prate med fremmede menn

3 kampånd .

mora´l m1 (gj ty. el. fr fra lat. moralis 'sedelig', av mos, gen. moris, 'sed, skikk')

1 sett av normer, verdier og holdninger som hevdes og praktiseres av et individ el. en gruppe; oppfatning av rett og galt, jf *etikk / forretningsm-, kjønnsm-, skattem-, samfunnsm- / kristen m- / ha høy, lav m- / frynset m- / hun eier ikke m- / opptre som m-ens vokter ha overdrevet omsorg for andres moral / preke m- for noen

2 lærdom, leveregel som kan trekkes ut av en fortelling el. hending stykkets m- er: ... / m-en er at unge jenter ikke må prate med fremmede menn

3 kampånd .

Hva mener du er god moral?

3 kampånd .

Måtte du slå opp hva moral betyr ???

Gutta velger deg neppe på grunn av intellektet da, eller :-Þ

Hva mener du er god moral?

Det er ikke så lett å svare på....driver å prøver og feiler på den moral greia selv....

Men tror kanskje at hvis vi følger de 10 bud....sånn litt iallefall....( en hvit løyn kan vell ikke skade...sånn innimllom) så er vi iallefall innafor gråsona......

tror jeg da.....

:-)

Annonse

Det er ikke så lett å svare på....driver å prøver og feiler på den moral greia selv....

Men tror kanskje at hvis vi følger de 10 bud....sånn litt iallefall....( en hvit løyn kan vell ikke skade...sånn innimllom) så er vi iallefall innafor gråsona......

tror jeg da.....

:-)

Jeg prøvde å forstå hva du mente med dette:

"Er Dol fylt opp med de 70% som er for stygge til å være utro og de resterende 29% som har moral?"

men jeg kan ikke si at jeg ble noe klokere av det neste svaret ditt heller.

Gjest punkyB

....nå er tven ledig og det er tid for Bridget Jones på video:-)

Hehe...tenkte nok at ordet utroskap, nicket yellow og en høy blonde faktor ville hjelpe meg å fordrive noen kjedelige timer;-)

Takk:-)

Neste gang skriv litt mer velfunderte og formulerte innlegg uansett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...