Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Megan

Hei!

Jeg går på min 2. pergortimekur. Sist gang fikk jeg mens 14 dager etter jeg tok siste blodprøve på dag 22. På dag 22 hadde jeg et progesteroninnhold i blodet på 80. Kan denne verdien blitt så høy dagen etter eggløsning, eller har eggløsning kommet tidligere og har det da vært en tidlig SA. Jeg kan nevne at jeg hadde en positiv CP på dag 14. Kan CP bli positiv så tidlig hvis eggløsning kommer først på dag 21?

Jeg har også denne gangen hatt de samme symptomene som sist, men denne gangen har jeg ikke brukt CP, men i stedet målt tempen. Tempen har ikke steget ennå, men kroppen har sluttet å produsere el-slim og livmortappen er hard. Tror du el har vært, eller må jeg vente i noen dager til.

Jeg har forresten PCOS.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46618-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...