Gå til innhold

Én DOLer + én DOLer = to DOLere?

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Giftekniv

Tanken har slått meg mange ganger - sist etter å ha lest tråden "Ikke sjans på jenter". Og som en liten digressjon; Jeg føler absolutt med deg. Har elendig dametekke, og den eneste jenta foruten familien som er glad i meg som noe mer enn en venn er pusen min, og selv *hun* tror jeg bare er glad i meg fordi det er jeg som står mellom henne og Kitekaten hennes. :) Men uansett, stadig vekk ser jeg at noen legger inn en tråd om at de er ensomme, hvorpå de får svar fra en av det motsatte kjønn som også er ensom.

Altså, jeg kan da umulig være den eneste som har tenkt tanken om hvorfor det ikke skulle kunne gå an å føre folk på DOL sammen? Har dette blitt tatt opp tidligere og vedtatt tabu eller? Hvis ikke, go for it folkens!! Jeg skjønner jo at geografi *kan* være et hinder, men har fått inntrykk av at mange her bor sørpå/østpå, og 20 mil er ikke mye for å være sammen med en sjelevenn! Så hva blir det til? ;D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46681-%C3%A9n-doler-%C3%A9n-doler-to-dolere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kontaktannonser er imot regelverket her.

Forøvrig er du dårlig i matte. En doler og en doler blir fort mye mer enn to. ;-)

Som gyrken sier så er det ulovlig med kontaktannonser her ,men det har da likevel oppstått søt musikk mellom dolere en god del ganger. :-)

Gjest Kristine

Som gyrken sier så er det ulovlig med kontaktannonser her ,men det har da likevel oppstått søt musikk mellom dolere en god del ganger. :-)

Det er ikke ulovelig å opprette mailkontakt.....så kan tiden vise hva som blir resulatet av denne kontakten. Prøv det. Jeg har personlig mailet med flere jeg har fått kontakt med her på dol. Du behøver ikke akkurat gå rett på sak....., men prøv forsiktig med en mail eller tre.... :o)

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...