Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har fått vite noe sårende min "svigersøster" har sagt om meg, som jeg måtte love dyrt og hellig å ikke si videre. Dette ble ikke sagt for å ødelegge mellom meg og henne på noe vis, men personen var full og det "glapp" ut, h*n sa det for å vise meg støtte, det virket som om personen trodde jeg visste hva hun sa. Jeg har ikke kunnet sagt noe til min samboer, men nå har det vært litt texas i det siste, og jeg har måtte forklart hvorfor jeg ikke helt har trua på at søstra hans ikke støtter oss og ikke liker meg. Han har hele tiden sagt at hun ikke er sånn og sånn, at hun ikke snakker stygt om meg, at hun har forholdt seg nøytral osv, men jeg vet jo nå at dette ikke er sant, problemet var at jeg hadde lovet, og kunne ikke si dette til han. Jeg vil _ikke_ ha igang noen oppvask mellom dem det gjelder. Alt jeg har kunnet sagt er "jeg har på følelsen at...", men i dag måtte jeg bare si som det var, at noen hadde sagt det. Men jeg kunne ikke si akkurat hva personen sa. Jeg ba han inderlig om å respektere at jeg ville holde ord ovenfor den personen. Jeg vet jeg aldri skulle ha sagt det til kjæresten min, men det ble litt tungt å svelge når han samtidig sitter og hevder hennes "storhet" - at hun ikke snakker stygt om meg. Nå har han gitt meg følgende ultimatum: Jeg sier hvem det er, eller det er slutt. Han lover å ikke si noe til noen hvis jeg sier hvem det er, men jeg tror ikke han greier å holde det. What to do.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46690-ultimatum-og-dillema/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alven Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg ville ikke fortalt det. Har en venninne som har en type som alltid kommer med "hvis ikke så gjør jeg det slutt!", og hun gir seg og gjør som han vil. IKKE la han tyranisere deg slik. Forklar han at du lovte personen å ikke fortelle det videre, at du holder ord etc. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46690-ultimatum-og-dillema/#findComment-177309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kristen xsamboer Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg ville ikke fortalt det. Har en venninne som har en type som alltid kommer med "hvis ikke så gjør jeg det slutt!", og hun gir seg og gjør som han vil. IKKE la han tyranisere deg slik. Forklar han at du lovte personen å ikke fortelle det videre, at du holder ord etc. Jeg er nok noe enig med Alven; at man skal ikke true med å gjøre detslutt for å få vite hvem det er. Men samtidig er det slik at man bør få vite hvem som sier ting, slik at man selv kan ta en vurdering om denne personen har et grunnlag for å si det som er blitt sagt. Jeg har selv blitt utsatt for særdeles grove utsagn/rykter der folk ikke har røpet hvem som har fortalt dem. Dette gjorde meg veldig frustrert fordi det som ble sagt var fullstendig usannt og meget skadelig for meg. Men heldigvis dødde det ut av seg selv. Ryktene var usanne! Fortell hvem som sa det, ikke fordi han truer med å gjøre det slutt, men fordi han har "rett" på å få vite hvem som har sagt det. Og den som har sagt det må kunne stå for det h*n har sagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46690-ultimatum-og-dillema/#findComment-177487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.