Gå til innhold

er det ikke noen som vil tulle litt i kveld da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (2 minutter siden):

Nei det jeg ikke ?????

De er vel for gammel til å huske de morsomme folkene her. Demens kan begynne å gjøre inntog i Deres alder. Men tror de morsomme har forlatt forumet ja. De er ikke mere. 

Anonymkode: 73e4a...175

Annonse

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (10 minutter siden):

Vil du kalle de tengene dine humor?

Er bare vant med å bruke mange emojier når jeg skriver ting. Det er noe jeg og vennene mine alltid gjør til hverandre nesten. Bruker ikke du emojier? Tror yngre bruker emojier mest. Så kanskje du er for gammel med dine snart 80 år. Jeg er i 20 årene ☺️🤗💞🌺☀️

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er bare vant med å bruke mange emojier når jeg skriver ting. Det er noe jeg og vennene mine alltid gjør til hverandre nesten. Bruker ikke du emojier? Tror yngre bruker emojier mest. Så kanskje du er for gammel med dine snart 80 år. Jeg er i 20 årene ☺️🤗💞🌺☀️

Nei jeg bruker sjeldent tegn når jeg skriver.  Ikke min humor å skrive slike tegn. 

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (1 minutt siden):

Nei jeg bruker sjeldent tegn når jeg skriver.  Ikke min humor å skrive slike tegn. 

Det er ikke humor å bruke tegn. Man kan bruke det i humor, men Det velger du jo helt selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...