Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har den siste uken vært veldig plaget med at jeg dovner bort i fingrene/hendene.

Dette gjør at jeg vokner mange ganger hver natt av smerter i hendene og armene. Må sette meg på sengkanten og la armene henge ned langs siden for at det skal gå over (når jeg gjør dette strømmer blodet til, og det går kaldt nedover fingrene).

Jeg blir kjempesliten av å må sette meg opp i sengen så mange ganger i løpet av natten. Jeg har også smerter i armene om dagen. Spessielt den venstre. ( Det gjør særlig vondt i albuen og området rundt albuen).

Om kveldene hender det at jeg så tykk i fingrene at jeg ikke helt klarer å knyte hendene sammen til knyttnever.

Dette er kjempeekkelt!

Søsteren min hadde det på samme måten når hun var gravid, men hun hadde ikke disse plagene før helt på slutten av svangerskapet sitt.

Er det noe jeg kan gjøre for at dette skal bli bedre?

Det er så utrolig slitsomt og vokne så mange ganger om natten av smerter i armene + at det også gjør vondt om dagen!

Kan det være noe som er galt, eller er det bare jeg som har dårlig blodtilførsel og vann i armene?

(Jeg har nemlig, de siste ukene, også blitt plaget med vann i føttene , men det gjør ikke vondt).

Bør jeg få en time hos legen øyeblikkelig, elller kan jeg vente til jeg har neste svangerskapskontroll som er på mandag?

Håper dere kan svare meg på dette.

mvh. meg som nå er 29+1.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46702-smerter-i-armene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...