Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt på 18 år som bruker vanlige truser som undertøy. Har egentlig alltid gjort det - er det unormalt? :-)

Og (viktigst) er det turn-off? Vurderer nemlig en totalomveltning :-)

ps. Jada.. har 2 boxere, men primærforbruket består i all hovedsak av truser.

Fortsetter under...

Skrevet

Boxere er tingen!!!!!!

Gamle truser er turn-off

det er kommet en mellom ting på markedet.

de er ok.ellers sverger jeg til tettsittende boxere.

Skrevet

Helt sikkert ikkje unormalt, og sikkert "turn of" på noen og "turn on" på andre.

Eg for min del kjøper kun Punto Blanco boksere, god kvalitet, flott design og behagelige i bruk.

Men litt dyre...men verdt prisen syns eg!

Mvh

Gjest Alven
Skrevet

Må innrømme at truser på menn = nei og nei! Truser er for guttunger.

Boxere er tingen :)

Aldri aldri g-string!

Skrevet

Dama mi foretrekker at jeg bruker tettsittende boxershorts, eller stringtruse(!). Hun synes visst nok det er sexy. Så jeg har vel en 7-8 tettsittende boxere og en stringtruse. Jepp....

mener selv at boxere er tingen.

Skrevet

Tettsittende boxere er best! Truser er blæh og silkeboxere er ikkenoe sexy (bare slapt).

Men det er mitt syn på saken da...

Annonse

Skrevet

Synest nå tettsittende boxer eller tangastring er kulest jeg da. Bruker det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...