Gå til innhold

elsker-elsker ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil savne

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 5 år,

vi har alltid hatt et veldig godt forhold og har det kjempe fint. For ca et og ethalvt år siden skjedde det endel tull som senere har ført til at noe av min kjærlighet smått omsen har blitt borte.

Jeg har nok tilatt for mye, forsømt meg selv ved å være hans mamma i tilegg.

Det som har skjedd nå, er at jeg har helt sluttet med å løpe etter han å passe på, dette er vel bra. Men i tilegg har jeg blitt den mer uansvarlige, og i påsken klarte jeg å forelske meg i en annen gutt. Som var så morsom og ansvarlig og aldrig dritings - bare god full.

Men det som er med kjæresten min er at jeg er veldig sikker på at dette er den store kjærligheten, once in a lifetime. Og er dermed livredd for å gjøre feil som kan føre til at jeg mister han, feil som jeg kanskje har godt av for å vise meg selv vei.

Men jeg vil kjenne at han er det, jeg vil føle at jeg elsker han, skikkelig. Ikker bare dålig samvittighet og medfølelse. Jeg kan nok aldri leve uten han.

Jeg har fortalt han alt og han forstår, og har alerede begynt å ta mye mer hensyn på de områdene jeg nok har følt meg litt forsømt og tatt forgitt. Han er kjempe leiseg og vil gjøre det meste for at ting skal bli bra igjen. Og det vil jeg og, jeg har sagt at hvis vi ikke klarer å finne frem til mine gode følelser sammen, så ønsker jeg en uke alene til å savne han.

Noe av problemet er at jeg ikke helt klarer å glemme påske-gutten, selvom jeg nok mest av alt falt for alt han står for og ikke han.

Jeg vil tilbake til mitt gode liv med kjæresten min, jeg vil FØLE at jeg elsker han igjen, hjelp meg!!

huff-trodde aldrig dette skulle sje meg...oss :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46752-elsker-elsker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...