Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske lenge(2-3 mnd) blødd utenom mens.Det kan være alt fra blødninger som tilsvarer de siste dagene av normal mens(ikke mye og ganske mørkt blod), til utflod/blankt slim med blod i(omtrent som når man knekker et egg og ser at det er litt blod i hviten).

Jeg har spiral, og tenkte kanskje at den har glidd litt ut eller noe(ikke sikkert det går an engang,men.. ;-) ), så når jeg dusjet igår kjente jeg etter.

Jeg kunne bare kjenne tråden på spiralen,så den er nok i orden, men jeg oppdaget at livmorhalsen min kjenes annerledes ut! Den er mer "bølgete" på en måte, akkurat som om det er små kuler rundt livmorhalsåpningen.Litt vanskelig å forklare! Uansett så ble jeg bekymret, for den har forandret seg, og det kjente jeg uten problemer.

Bør jeg komme meg til lege fortest mulig, og hva kan dette være? Fikk ikke sove i natt, heller....Kan nevne at jeg hadde celleforandringer i livmorhalsen for 6 år siden, men de ble borte av seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46767-livmorhalsenhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er veldig vanlig med små kuler på livmorhalsen, det er små kjertler som danner slimet. Det er ikke alle som har dem ute på overflaten, men det er helt normalt. Uansett, så synes jeg du skal få en sjekk pga de unormale blødninger, men ikke vær bekymret. Sov godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46767-livmorhalsenhjelp/#findComment-178520
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...