Gå til innhold

vil ha sexlysten tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest orker ikke dette mer

Hei!

Jeg er en 23 år gammel jente som har vært i stabilt forhold i over 6 år. Problemet er at sexlysten har vært fraværende de siste fire årene, og dette begynner å bli et stort problem for oss begge. Har gått på p-piller siden jeg var 17, og lurer nå på - som en siste utvei- om jeg skal forsøke å slutte på disse for å se om lysten kommer tilbake. Har skiftet merke fire ganger uten virkning. Å slutte på p-piller er egentlig ikke noe jeg har lyst til, da jeg ikke holder ut tanken på uregelmessig mens og sterke blødninger og smerter pluss at jeg kommer til å være livredd for å bli gravid (at kondomen sprekker el). Likevel, synes du jeg burde prøve å slutte på p-piller et par måneders tid, for å se om dette er løsningen på mitt lystproblem? Hvis det viser seg å stemme er det jo verdt det....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46775-vil-ha-sexlysten-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest K@nskjus

Hva med å prøve et annet merke? Det kan hende det er nok å bytte.

Hvis ikke det hjalp, ville jeg kastet pillen og heller prøvd noe annet.

Begynte også som 17-åring på p-piller. Pga redsel for graviditet. Hadde vel egentlig ikke fått igang et skikkelig sexliv engang.

SÅ da lysten uteble, ble jeg bare fortvilet. Sluttet først mange år senere, DA forsto jeg at min lyst var avhengig av at jeg IKKE gikk på p-piller.

Har også en venninne som sluttet med p-piller siden hun har kommet over den alder hvor p-piller og røyk går sammen. (ville ikke kutte røyken som dere skjønner!) Hun var gledestrålende. Hadde et tilfredsstillende sexliv og flotte orgasmer for første gang på årevis.

Er jo egentlig vanvittig hva vi kvinner utsetter oss for for å forhindre graviditet. Tar p-piller, mange mister litt lyst, så får vi klager av våre partnere for DET også - men pillen synes de det er kjekt vi tar!

Nei, nå får jeg håper at mennene kan få denne mannlig p-pillen så kvinnene kan få en pause

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...