Gå til innhold

Må hjelpe til....

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderell

Hm, nå lurer jeg på om noen har et godt tips til meg.

Under samleie, så må jeg alltid "hjelpe til" med hånda, for å få orgasme. Jeg bruker den ene hånda på klitoris.

Skulle ønske jeg slapp akkurat det, og har heller ikke skjønt hvordan jeg kan få vaginal orgasme.

Forøvrig tenner kjæresten min enormt på at jeg ligger med en hånd mellom bena, da, men jeg syns det er litt upraktisk...

Takknemlig dersom noen kan fortelle meg litt om vaginal orgasme, og evt hvordan jeg slipper å "hjelpe til".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46777-m%C3%A5-hjelpe-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cinderell

Et kjempetips er å unngå den kjedsommelige Misjonærstillingen.

Forsøk bakfra, eller helst fra siden (sjøstjerne) så vil du trolig slippe å hjelpe til.

Takk for svar, men du? Vi tester ut alle mulige diggbare stillinger, men jeg får bare ikke orgasme om jeg ikke hjelper til selv altså. Og det har heller ingenting med utstyret hans å gjøre ;-)

Skjønner bare ikke hvordan noen får vaginal orgasme jeg, altså...vet du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46777-m%C3%A5-hjelpe-til/#findComment-178267
Del på andre sider

Takk for svar, men du? Vi tester ut alle mulige diggbare stillinger, men jeg får bare ikke orgasme om jeg ikke hjelper til selv altså. Og det har heller ingenting med utstyret hans å gjøre ;-)

Skjønner bare ikke hvordan noen får vaginal orgasme jeg, altså...vet du?

Hemmeligheten er å kunne bruke de musklene du vet. Knipemusklene.

Men det krever sin tid og det er hardt arbeid (iallfall for meg). Han må støte langsomt og dypt inn, og stoppe opp for hvert inn-støt. Når han er dypt inne i meg, kniper jeg alt jeg kan. Jeg kniper og kniper, og dette krever en del selvbeherskelse fra han. Han har lyst til å øke tempoet, og han har problemer med å holde igjen orgasmen. Men det går som regel bra.

Det har også forekommet at det går for meg etter han, hvis han forblir inne i meg.

Men spør du meg hva jeg synes er den beste sexen, vil jeg svare at det er når han slikker meg fram til flere deilige orgasmer før samleiet. Så blåser jeg i hele vaginalorgasmen men har likevel stort utbytte av samleiet. Og så kan han med god samvittighet tenke på seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46777-m%C3%A5-hjelpe-til/#findComment-178304
Del på andre sider

Gjest cinderell

Hemmeligheten er å kunne bruke de musklene du vet. Knipemusklene.

Men det krever sin tid og det er hardt arbeid (iallfall for meg). Han må støte langsomt og dypt inn, og stoppe opp for hvert inn-støt. Når han er dypt inne i meg, kniper jeg alt jeg kan. Jeg kniper og kniper, og dette krever en del selvbeherskelse fra han. Han har lyst til å øke tempoet, og han har problemer med å holde igjen orgasmen. Men det går som regel bra.

Det har også forekommet at det går for meg etter han, hvis han forblir inne i meg.

Men spør du meg hva jeg synes er den beste sexen, vil jeg svare at det er når han slikker meg fram til flere deilige orgasmer før samleiet. Så blåser jeg i hele vaginalorgasmen men har likevel stort utbytte av samleiet. Og så kan han med god samvittighet tenke på seg selv.

men du? Hvis du konser om å knipe, blir ikke noe av spontaniten og friheten borte da? Jeg mener, det blir vel noe kjipt å måtte ligge der og tenke på at "nå må jeg knipe!" ;-)

Takk for svar uansett, og ja, jeg skal nok prøve knipe litt, jeg...

Hm, lurer forøvrig på om det er stor forskjell på klitoris og vaginal-orgasme. Vet du det?

jeg har jo bare opplevd førstnevnte (tror jeg da...) :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46777-m%C3%A5-hjelpe-til/#findComment-178306
Del på andre sider

men du? Hvis du konser om å knipe, blir ikke noe av spontaniten og friheten borte da? Jeg mener, det blir vel noe kjipt å måtte ligge der og tenke på at "nå må jeg knipe!" ;-)

Takk for svar uansett, og ja, jeg skal nok prøve knipe litt, jeg...

Hm, lurer forøvrig på om det er stor forskjell på klitoris og vaginal-orgasme. Vet du det?

jeg har jo bare opplevd førstnevnte (tror jeg da...) :-)

Ja, du kan godt si at spontaniteten blir borte. Det krever full konsentrasjon. Men jeg er jo veldig kåt og opphisset mens det står på da, og når en først har begynt å knipe føler en trang til å knipe mer. Jeg jobber meg liksom fram til et mål. Men det har hendt at jeg er like før.... og så klarer ikke han å holde tilbake lenger, og jeg blir avbrutt. Da blir jeg nesten aggressiv. Husker en gang jeg gikk og følte opphisselsen som en uslukket flamme i mange timer etterpå. Og da hjelper det ikke med klitorisorgasme, den fjerner ikke den spesielle kriblingen i skjeden som kommer like før den store orgasmen.

Du kan jo kikke på et annet innlegg jeg nettopp har skrevet om forskjellen på de to orgasmene. Der sier jeg at klitorisorgasme føles som et kraftig nys og den vaginale som en eksplosjon. Den er altså mye kraftigere, og varer lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46777-m%C3%A5-hjelpe-til/#findComment-178346
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...