astrofia Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har den siste måneden hatt et forhold til en gift mann. Han har hele tiden vært åpen på at han er gift. Det har han vært i nesten 20 år, og det har han tenkt å fortsette med. Det finnes også flere årsaker til at han ikke vil dra, som jeg ikke vil gå inn på her. Han har ett barn som er nesten voksent. Jeg gikk inn i forholdet med åpne øyne. Er selv skilt med et mindre barn, og ønsker egentlig ingen ny mann inn i huset. Derfor passer dette forholdet meg veldig bra. Jeg ønsker ikke at han skal gå fra kona. Det som er mellom han og meg er masse lidenskap og moro, ingen hverdag og ikke noe alvor. Og det må vel være lov å leke litt? Men: jeg lurer på en ting. Man hører så mange skrekkhistorier om den andre kvinnen. Er det noen der ute som har en annen historie å fortelle. Om et slikt forhold som har fungert bra over tid? Eller vil det alltid ende i forferdelse? Erfaringer takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa25 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hei endelig en i samme situasjon som meg... Jeg er også i et forhold med en type.men han er ikke gift,"bare " samboer... Jeg sliter litt med dårlig samvittighet ovenfor dama hans,men vi har det så bra sammen at jeg rett og slett ikke klarer å komme meg ut av det...er veldig glad i han. Vi har holdt på nå i 6 mnd og har det fremdeles helt topp,jeg og som du lurer ille på åssen det skal ende hvis det ender...han kommer heller ikke til å dumpe dama si..og jeg vil ikke ha noe fast forhold til han heller utover det vi har nå...Det jeg gruer mest for er hvis dama hans finner det ut,for det er ikke noe særlig å sitte på den andre siden heller...jeg har nemli vært der..en smerte jeg ikke unner min værste fiende spørr du meg men alikevell så kommer jeg meg ikke vekk... Er ikke lett det der 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-177911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ShadowGirl Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Det dere gjør er ikke galt ,men det HAN gjør er galt. Jeg håper dere går ut av sånne forhold ,for jeg tror ,og håper at de aldri kan vare. Dessuten er så inderlig vondt å være gift ,og så oppdage at den man elsker har vært utro. Den smerten kan ta livet av et menneske. Jeg vil be dere tenke dere grundig om. Dette er ikke ment som kritikk , bare tanker fra ei som har mistet sin venninne pga utroskap.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-177919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
seven Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg tror det kan funke. Det går fint an å være glad i mer enn en mann om gangen. Den ene utelukker ikke den andre. Jeg syns det høres ut som du har en god innstilling til situasjonen din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-177921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
astrofia Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Hei endelig en i samme situasjon som meg... Jeg er også i et forhold med en type.men han er ikke gift,"bare " samboer... Jeg sliter litt med dårlig samvittighet ovenfor dama hans,men vi har det så bra sammen at jeg rett og slett ikke klarer å komme meg ut av det...er veldig glad i han. Vi har holdt på nå i 6 mnd og har det fremdeles helt topp,jeg og som du lurer ille på åssen det skal ende hvis det ender...han kommer heller ikke til å dumpe dama si..og jeg vil ikke ha noe fast forhold til han heller utover det vi har nå...Det jeg gruer mest for er hvis dama hans finner det ut,for det er ikke noe særlig å sitte på den andre siden heller...jeg har nemli vært der..en smerte jeg ikke unner min værste fiende spørr du meg men alikevell så kommer jeg meg ikke vekk... Er ikke lett det der Takk skal dere ha for innspill. Ja, jeg har også litt kvaler i forhold til kona. Ble selv bedratt og sviktet av min eksmann, og vet hvor vondt det er - både usikkerheten og det endelige bruddet. Jeg hadde derfor ikke trodd jeg skulle havne i en slik situasjon, men føler at jeg kan takle den på en voksne måte. Det jeg håper på, er at hun ikke finner det ut, og at vi bare kan nyte hverandre uten å såre noen. Dette ER sterkt, veldig sterkt - og jeg vet at han også føler at det er blitt mer enn vi trodde. En annen ting: Dere som har vært med på dette litt lenger enn meg: Hvordan takler dere sjalusien. Den er ikke påtrengende ennå, men må jo innrømme at jeg ikke liker å tenke på at han ligger med kona, som jeg vet at han gjør... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-177951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa25 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Takk skal dere ha for innspill. Ja, jeg har også litt kvaler i forhold til kona. Ble selv bedratt og sviktet av min eksmann, og vet hvor vondt det er - både usikkerheten og det endelige bruddet. Jeg hadde derfor ikke trodd jeg skulle havne i en slik situasjon, men føler at jeg kan takle den på en voksne måte. Det jeg håper på, er at hun ikke finner det ut, og at vi bare kan nyte hverandre uten å såre noen. Dette ER sterkt, veldig sterkt - og jeg vet at han også føler at det er blitt mer enn vi trodde. En annen ting: Dere som har vært med på dette litt lenger enn meg: Hvordan takler dere sjalusien. Den er ikke påtrengende ennå, men må jo innrømme at jeg ikke liker å tenke på at han ligger med kona, som jeg vet at han gjør... Sjalusien ja..den er her ivertfall.. Hver gang jeg ser han og dama sammen..det at tankene svirrer om at de ligger sammen er ikke så ille som å faktisk se de sammen...Det er de gangene jeg sverger på å komme meg ut av det før jeg skader meg selv mer enn jeg alt har gjort.Jeg er jo den som er nødt til å gå tapende ut av dette uansett hva jeg gjør..kommer aldri til å få han fullstendig..eneste jeg kan håpe på er de kveldene vi nå har,men på den andre siden så vil jeg ikke ha det anderledes heller..bare når jeg blir sjalu.. Så sjalusien kommer..har ikke helt lært meg å takle den og tror ikke helt jeg noen gang kommer til å gjøre det,delvis derfor jeg prøver å komme meg ut av dette..uten hell....jeg er dømt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Kan bare ikke holde meg. Jeg vet du ville ha folk med erfaring,har ikke erfaring som elskerinne til gift menn. Men jeg har blitt bedratt i ett årOg det svir,siden jeg selv har opplevd det så ville jeg aldri påført andre den smerten det medfører.... Klart man kan bli betatt av en gift mann men nei takk løper heller ut. Jeg blir rett og slett kvalm når jeg leser at de vet at mannen er gift men alikevel går til sengs med han. Det var ikke ment som dritt om deg,men hjertet mitt blør for kona til mannen du puler på.... Hvorfor kan dere ikke heller ta menn som er ledige isedenfor den som en annen kvinne elsker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samboer Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Det er sjelden jeg føler vemmelse, men det gjør jeg nå! At dere kan, når dere selv har stått på andre siden og kjent smerten!? Ville ikke påføre deres verste fiender den smerten, men kona/samboeren til mannen er det greit å påføre den smerten... Stakkars dere da som sliter med sjalusi i forhold til kona/samboeren hans! Så dere takler dette på en voksen måte da... Da får dere vel bli som barn da. De har i det minste lært at det som hører andre til, hører faktisk andre til! Stikk fingen i jorda jenter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Kan bare ikke holde meg. Jeg vet du ville ha folk med erfaring,har ikke erfaring som elskerinne til gift menn. Men jeg har blitt bedratt i ett årOg det svir,siden jeg selv har opplevd det så ville jeg aldri påført andre den smerten det medfører.... Klart man kan bli betatt av en gift mann men nei takk løper heller ut. Jeg blir rett og slett kvalm når jeg leser at de vet at mannen er gift men alikevel går til sengs med han. Det var ikke ment som dritt om deg,men hjertet mitt blør for kona til mannen du puler på.... Hvorfor kan dere ikke heller ta menn som er ledige isedenfor den som en annen kvinne elsker? Jeg er enig med deg. Mange sier at det ikke er elskerinnens ansvar, men jeg synes hun også burde vite bedre! (Særlig når - som i mitt tilfelle - hun var bestevenninnen til en venninne av meg, dvs. kjente meg og trøstet meg en gang jeg var lei meg osv) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deg u/t Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Kan bare ikke holde meg. Jeg vet du ville ha folk med erfaring,har ikke erfaring som elskerinne til gift menn. Men jeg har blitt bedratt i ett årOg det svir,siden jeg selv har opplevd det så ville jeg aldri påført andre den smerten det medfører.... Klart man kan bli betatt av en gift mann men nei takk løper heller ut. Jeg blir rett og slett kvalm når jeg leser at de vet at mannen er gift men alikevel går til sengs med han. Det var ikke ment som dritt om deg,men hjertet mitt blør for kona til mannen du puler på.... Hvorfor kan dere ikke heller ta menn som er ledige isedenfor den som en annen kvinne elsker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Takk skal dere ha for innspill. Ja, jeg har også litt kvaler i forhold til kona. Ble selv bedratt og sviktet av min eksmann, og vet hvor vondt det er - både usikkerheten og det endelige bruddet. Jeg hadde derfor ikke trodd jeg skulle havne i en slik situasjon, men føler at jeg kan takle den på en voksne måte. Det jeg håper på, er at hun ikke finner det ut, og at vi bare kan nyte hverandre uten å såre noen. Dette ER sterkt, veldig sterkt - og jeg vet at han også føler at det er blitt mer enn vi trodde. En annen ting: Dere som har vært med på dette litt lenger enn meg: Hvordan takler dere sjalusien. Den er ikke påtrengende ennå, men må jo innrømme at jeg ikke liker å tenke på at han ligger med kona, som jeg vet at han gjør... syns synd på deg! Tenk at du må "stjele" en annen kvinnes mann for å få bekreftet at du har draget! Da snakker vi om dårlig selvtillit assa!! Kanskje det faktisk er sånn at ingen single menn vil ha deg, kanskje er du ikke verdt mer enn et nummer og litt morro en gang i blant... Sikkert derfor han ikke vil gå fra kona si heller, du er bare en plass an kan få dyppa den og hvor han kan få slippe unna hverdagslivets trivialiteter med kona når han har behov for det! Å en sånn mann vil du ha?? Ikke annet å si enn stakkars deg!! En dag vil dere få som fortjent begge to :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5barnsmor Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jeg har ikke noe pent å si om deg så hvis du ikke tåler det så slutt å les nå.... det er bare et ord som popper oppi hodet mitt når jeg leser dette innlegget og det egner seg ikke på trykk her .... du må være super egoist som synes det er greit å spytte på kona til denne mannen for det er det du gjør....driter i at de har avgitt ekteskapsløfter og benytter deg av at han føler seg fristet....utnytter menns svakhet.. du sier: .* Det som er mellom han og meg er masse lidenskap og moro, ingen hverdag og ikke noe alvor. Og det må vel være lov å leke litt? * dette gjør jo tingene enda verre, at du ikke engang tar det på alvor....bare litt uskyldig moro for deg og ødelagt liv for en familie....si meg : hvilket gatehjørne sluttet du å tenke på??? når ikke mannen har vett til å være trofast så kan i det minste du gjøre ditt for å hjelpe ham å være det! prøv å snu det på hodet og spør deg selv om du ville ha synes det var greit at et kvinnfolk brukte mannen din til litt moro. jeg tror og jeg håper at dette forholdet ender i forferdelse, for en som med åpne øyne går inn i et forhold med en mann som du vet er gift, vel du fortjener ikke bedre....og tenk på barnet ditt...hva skal du si når han kommer hjem og blir kalt diverse stygge ord fordi moren hans ligger med en gift mann? for slikt har en tendens til å komme ut vet du....tenk litt mere på ditt barn, hans barn ,, hans kone, hans familie og ikke bare på deg selv og dine hormoner.... beklager at jeg gir deg en slik skylle bøtte, men jeg har ingenting til overs verken for ekteskapsbrytere eller dem de bryter dem med...og det du ber om er en slags velsignelse på det du holder på med,, og det får du ikke av meg... alvorlig hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest suntea Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jeg har ikke noe pent å si om deg så hvis du ikke tåler det så slutt å les nå.... det er bare et ord som popper oppi hodet mitt når jeg leser dette innlegget og det egner seg ikke på trykk her .... du må være super egoist som synes det er greit å spytte på kona til denne mannen for det er det du gjør....driter i at de har avgitt ekteskapsløfter og benytter deg av at han føler seg fristet....utnytter menns svakhet.. du sier: .* Det som er mellom han og meg er masse lidenskap og moro, ingen hverdag og ikke noe alvor. Og det må vel være lov å leke litt? * dette gjør jo tingene enda verre, at du ikke engang tar det på alvor....bare litt uskyldig moro for deg og ødelagt liv for en familie....si meg : hvilket gatehjørne sluttet du å tenke på??? når ikke mannen har vett til å være trofast så kan i det minste du gjøre ditt for å hjelpe ham å være det! prøv å snu det på hodet og spør deg selv om du ville ha synes det var greit at et kvinnfolk brukte mannen din til litt moro. jeg tror og jeg håper at dette forholdet ender i forferdelse, for en som med åpne øyne går inn i et forhold med en mann som du vet er gift, vel du fortjener ikke bedre....og tenk på barnet ditt...hva skal du si når han kommer hjem og blir kalt diverse stygge ord fordi moren hans ligger med en gift mann? for slikt har en tendens til å komme ut vet du....tenk litt mere på ditt barn, hans barn ,, hans kone, hans familie og ikke bare på deg selv og dine hormoner.... beklager at jeg gir deg en slik skylle bøtte, men jeg har ingenting til overs verken for ekteskapsbrytere eller dem de bryter dem med...og det du ber om er en slags velsignelse på det du holder på med,, og det får du ikke av meg... alvorlig hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-178670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest samvittighetsløs24 Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg holder på som deg, men har ikke særlig dårlig samvittighet. Jeg synes nå hovedansvaret ligger hos den som har et fast forhold. Jeg er ikke interessert i noe mer enn noe uforpliktende, og det er ikke for å bevise noe som helst overfor meg selv at jeg gjør det. Det hadde ikke skjedd om han ikke hadde lagt an på meg, og jeg lot meg sjarmere... Men om hun skulle få vite noe, da tror jeg ikke jeg ville følt meg særlig grei. Men det kommer ikke til å skje, så da kan vi vel bare kose oss? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46826-kan-elskerinneforhold-funke/#findComment-180185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.