Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Hei! Før eg vart gravid, var eg svært utsett for å få urinvegsinfeksjon. Stundom så ofte som annakvar månad, spesielt i vintermånadane. No er eg 26-4, og har ikkje hatt det sidan før eg vart gravid (altså i sept/okt). Er litt overraska; trudde eg skulle ha meir av det, sidan det står i alle blad og bøker at ein som gravid er meir utsett... Det eg lurer på, er om det er i slutten av svangerskapet det er lettast å få det, eller om eg rett og slett har vorte kvitt heile tullballet? For tida er det slik: I det eg er på veg ut frå toalettbesøk, kjenner eg at eg må på do igjen. Og igjen. Og igjen. Har rett og slett ikkje fått ut alt. I tillegg er det ein liten kropp inni meg som sparker direkte på blæra mi avogtil. Kva kan eg gjera for å unngå urinvegsinfeksjon framover? Med tanke på at eg ikkje får tømt blæra, hugsar eg eit Puls (NRK) eller GodMorgenNorge (TV2), der dei sa noko om korleis å få tømt blæra skikkeleg. Men eg hugsar berre ikkje korleis?! 0 Siter
Gjest tips til deg Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Len deg bakover så mye som mulig når du sitter på do,- da får du lettere tømt blæra, for den blir ikke "klemt av på midten." Et enda bedre råd er å tisse stående i dusjen f.eks. om morgenen når blæra er helt full. Det er veldig effektivt å få tømt blæra ordentlig 1-2 ganger i døgnet, som du gjør om du tisser stående. Det kan være nok til å slippe infeksjoner. Hilsen en som går med konstant infeksjon uten denne "oppskriften". Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.