Gå til innhold

Hvordan vil andre beskrive deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Det kommer an på hvem andre det er snakk om. Arbeidsgiver, kollegaer, venner, samboer, x- mannen, barna mine ? 

De fleste vil nok beskrive meg ganske likt, men kan tenke meg at x- mannen og samboer vil ha totalt ulike beskrivelser av meg :)

Endret av Nicklusheletida
.
Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Det kommer an på hvem andre det er snakk om. Arbeidsgiver, kollegaer, venner, samboer, x- mannen, barna mine ? 

De fleste vil nok beskrive meg ganske likt, men kan tenke meg at x- mannen og samboer vil ha totalt ulike beskrivelser av meg :)

Venner og kollegaer ? 

Anonymkode: 128cc...86c

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Venner og kollegaer ? 

Hvis det er noe negativt, så har de vært høflige nok til ikke å fotelle det til meg, så det vet jeg ikke. 

Beskrivelsen som har gått igjen er : Rolig og behagelig fremtreden. Jeg har hørt det fra arbeidsgiver, kollegaer , venner og samboer. 

Men , det er ikke noe x - mannen ville ha sagt 😀 Har jeg å gjøre med en som ypper til krig, så får han krig. Det kan ta noe tid. Jeg er tålmodig, men lar meg ikke pille på nesa i evigheter. Mange år siden dette nå da  Krigen er over :)

Det finnes også andre situasjoner hvor jeg ikke er rolig og behagelig. Et eksempel på det var i fjor, da jeg skulle rekke et fly med de to eldste ungene. Hun eldste begynte å pakke da vi andre var klare for å dra til flytoget. Hun beskev meg ikke som rolig da 🤣 Til mitt forsvar. Jeg var forbannet med god grunn. 

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Hvis det er noe negativt, så har de vært høflige nok til ikke å fotelle det til meg, så det vet jeg ikke. 

Beskrivelsen som har gått igjen er : Rolig og behagelig fremtreden. Jeg har hørt det fra arbeidsgiver, kollegaer , venner og samboer. 

Men , det er ikke noe x - mannen ville ha sagt 😀 Har jeg å gjøre med en som ypper til krig, så får han krig. Det kan ta noe tid. Jeg er tålmodig, men lar meg ikke pille på nesa i evigheter. Mange år siden dette nå da  Krigen er over :)

Det finnes også andre situasjoner hvor jeg ikke er rolig og behagelig. Et eksempel på det var i fjor, da jeg skulle rekke et fly med de to eldste ungene. Hun eldste begynte å pakke da vi andre var klare for å dra til flytoget. Hun beskev meg ikke som rolig da 🤣 Til mitt forsvar. Jeg var forbannet med god grunn. 

Jeg har også oppfattelse av deg her inne på forumet at du er rolig. Du gjør ikke så mye ut av deg. 

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har også oppfattelse av deg her inne på forumet at du er rolig. Du gjør ikke så mye ut av deg. 

Vel, når det gjelder skriftlige diskusjoner kan jeg være litt annerledes. Men orker ikke så mye av det lenger heller :)

UtakknemligDiva

Kommer helt an på hvem man spør. Jeg vet jo ikke hvordan andre oppfatter meg og det har også forandrer seg veldig ila livet. 

Men har fått høre at jeg er veldig ryddig. 
Særlig på jobb. Energisk. Vimsete. Uredd. Uforsiktig vet jeg enkelte tenker… men da tenker jeg de er lettere paranoide. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...