Gå til innhold

Hvordan gjør man det?

Anbefalte innlegg

Gjest go_ungen

Hei!

Er 17 år og jomfru og har akkurat fått meg en ny kjæreste...han er kjempesnill og presser meg ikke til noenting! Men problemet er at jeg har lyst!!!!!! Jeg tør bare ikke...... Jeg aner ikke hvordan man skal gjøre det...? Vet ikke om det finnes noe fasitsvar på dette jeg.....men er det noen som har noen gode råd!???

Og er det vanlig å kle på seg igjen etter et samleie selv om man bare skal sove etterpå...? Har prestajonsangst..:o(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46847-hvordan-gj%C3%B8r-man-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har all verdens tid (eller kanskje ikke). Bare ta det med ro og vær ømme, gode og rause med kjærtegn og små ord så går det stort sett av seg selv, kan man si.

Noen tar seg en røyk, noen dusjer, noen spretter ut døra mens de mumler noe om å ringe - de fleste synes imidlertid at 'pillow talk' er fint etterpå. Da er det ingen grunn til å kle på seg. Hvis dere etter hvert blir litt mer erfarne og tar en kvikkas innimellom kan det hende at dere bare rekker å flerre av sentrale plagg likevel.

Husk prevensjon!!!!!!

Lykke til! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...