Gå til innhold

Orgasme: det syns om den er ekte

Anbefalte innlegg

De som har speil i orgasmens nærhet vet vel at den syns veldig godt like før og like etter ? Vinterblekhetens avslørende bakgrunn gir partneren som regel en god utsikt til symptomene : flammende rødhet på halsen og øverste del av brystet, med spredning til ansiktet. Det varer et par minutter, og er lett synlig. Mange er ikke klar over det. To minutter etter er den stort sett vekk. Til fakere: sørg for mørke eller avledninger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46855-orgasme-det-syns-om-den-er-ekte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til opplysning: Jeg har speildører på skapet på mitt soverom, og jeg har aldri sett noen rødhet på kroppen min (annet de "vanlige" rosene i kinnene) hverken før eller etter orgasme... Du mener altså at jeg da bare faker du da? Tror ikke det der er noe som skjer med alle, så neppe noe godt "våpen" for å avsløre fakere...

Gjest (ikke undertegnet)

Hvilken interesse har du av om orgasmen er ekte eller ikke (for du er vel gutt)? Er du så redd for at damene har lurt/lurer deg? Det er jo damene som vil tape på å fake uansett da. De går glipp av den deilige orgasmen, og du tror du er en god elsker og fortsetter med dine tafatte forsøk på å tilfredstille...

Annonse

Hvis alt dette står på sjekklisten din når du har sex, så er det utrolig at du i det hele tatt klarer å konse om sexen.

Det meste varierer vel fra menneske til menneske, så å si at det er sånn det er, det blir vel noe syltynt.

Menmen.. hva vet vel jeg, jeg har trossalt ikke som vane å sjekke og stoler heller på dama.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...