Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er jente da, men jeg syns også at det er turn-off med kondomer! For det første er det jo en smule knotete, man må lissom stoppe opp med det man driver med for å få sette den på, og så føles det helt annerledes med enn uten også da! Kjæresten min synes også at det er temmelig turn-off, men han (og jeg) er jo i stand til å gjennomføre et samleie fordet da.. Jeg bruker p-piller, men det var i en periode (et par måneder) jeg ikke tok de fordi jeg tålte ikke de jeg hadde og fikk ikke dratt til legen for å få resept på nye pga jeg var mye syk og sånt noe. Og da syns jeg faktisk det var greit å avstå fra samleie, men heller hadde sex på andre måter istedenfor å bruke kondom! Selvfølgelig gjorde vi det noen ganger da, men det er ikke særlig opphissende akkurat.. =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46876-kondom-en-turn-off/#findComment-178387
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

selvfølgelig synes jeg at det ikke er turn off med å bruke kondom.

1: For det første tenker jeg på min

sikkerhet.Altså for at jeg ikke skal bli

gravid.

2: For det andre har jeg ikke sjansen for at

han skal hoppe av i svingen,for da kan

det gå galt.Dessuten liker jeg ikke at han

skal sprute inne i meg.

3: For det tredje har man større sjanse for

å få kjønnssykdommer, og da er det

viktig å bruke kondom for det beskytter

mot kjønnsykdommer.

Til dere som synes at kondomer er turn off,hva tenker dere med egentlig.Med selve hjernen , eller med noe viss annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46876-kondom-en-turn-off/#findComment-179114
Del på andre sider

Annonse

selvfølgelig synes jeg at det ikke er turn off med å bruke kondom.

1: For det første tenker jeg på min

sikkerhet.Altså for at jeg ikke skal bli

gravid.

2: For det andre har jeg ikke sjansen for at

han skal hoppe av i svingen,for da kan

det gå galt.Dessuten liker jeg ikke at han

skal sprute inne i meg.

3: For det tredje har man større sjanse for

å få kjønnssykdommer, og da er det

viktig å bruke kondom for det beskytter

mot kjønnsykdommer.

Til dere som synes at kondomer er turn off,hva tenker dere med egentlig.Med selve hjernen , eller med noe viss annet?

Jeg tenker med selve hjernen. Bare sånn siden du spurte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46876-kondom-en-turn-off/#findComment-179538
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...