Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For det første må jeg rose dere for at dere er så flinke til å svare på innleggene som kommer inn. Husker for snart halvannet år siden jeg skrev inn innlegg når min aller første fødsel nærmet seg dag for dag.

Å få barn er noe av det største en kan oppleve, og særlig det å gjennomgå en fødsel for første gang i sitt liv er overveldende og fantastisk (det er nok like fantastisk senere også...)

Det jeg ville med dette innlegget er å takke for at det finnes mennesker som dere som har valgt å ta en utdanning slik at dere er jordmødre. Husker under fødselen av min sønn der jeg tenkte at "dette går ikke bra, jeg dør!" Og da min helt fantastiske jordmor ledet meg gjennom hele prosessen med en omsorg og ro jeg den dag i dag beundrer.

Dere står midt opp i en situasjon der mange gir seg helt hen til dere og trenger masse støtte og hjelp, og som regel får man det. Jeg tar av meg hatten for dere, flotte jordmødre...jobben dere gjør er helt uvurderlig!!

Med ydmykhet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46877-kj%C3%A6re-jordm%C3%B8dre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Tusen tack för ditt positiva och fina inlägg till oss jordmödre! Jag är helt enig med dig att det jobb som vi gjör är viktigt och värefullt, liksom många andra yrken. Vi har en mycket positivt och fint arbete, där vi får glädjen att träffa många förväntansfulla, glada och positiva blivande föräldrar. Detta ger inspiration och arbetsglädje som har gjort att jag stortriv som jordmor. Lycka till vidare i livet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...