Hugh Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hei. Jeg har noe jeg vil kalle et problem. Jeg er 19 år gammel, og har tilsammen hatt 3 sengepartnere. Den første var kun et engangstilfelle, mens den andre varte i 9 måneder, og kjæresten min nå har vart i ett år. Det som alltid har vært med meg, er at jeg er så og si alltid kåt. 10 minutter etter sex, og orgasme, får jeg ereksjon igjen. Det hender også at jeg "tømmer" meg, altså, får sædutløsning, uten at jeg får orgasme, under sex, altså. Problemet er at jeg når jeg er inne henne, så kommer orgasmen så altfor tidlig. Vi har sex 2\3 ganger i uken, og det blir vel noen ganger på ett år. Når hun bruker hånda eller munnen, kan jeg holde ut ganske lenge, egentlig har jeg full kontroll da, og kan så og si bestemme selv når jeg vil komme. Men som sagt er problemet når jeg er inne henne, uansett stilling. Og selv om jeg den siste timen allerede har hatt en orgasme, så holder jeg ikke ut. Jeg er helt avslappet, vi er 100% trygge på hverandre, og jeg er ikke noe redd for å ikke "strekke til" under samleiet, for jeg har jo en fin-fin tunge Men når jeg er inne henne, så går det så altfor fort. Mellom 2 og 5 minutter. 2 minutter om vi kjøres på uten stopp, 5 minutter om vi skifter stilling, eller tar små-pauser på 5 til 10 sekunder. Hva er det med meg? Slik har det vært siden jeg var 14.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46905-overk%C3%A5t/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannn Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Leste et sted på nettet at en utholdende mann hadde sex 2-3 min. De som kom for fort klarte ikke mer enn 1-2 min. Alt er jo relativt, men allikevel!! Kanskje du ikke er så værst allikevel?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46905-overk%C3%A5t/#findComment-178320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.