Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som er ganske sjalu og mistenksom,men samtidig veldig sårbar og følsom.

Han tror stadig jeg ikke er tiltrukket av han lenger,og mistenker meg for å ha noe "på gang".

I går masturberte jeg,for meg selv,og nå tror han det er noe galt-igjen.

Har jeg ikke rett til å gjøre det uten at han skal bli fornærmet?

Er det galt av meg å fantasere om andre,når jeg vet at jeg ikke kommer til å gjøre noe ut av de fantasiene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46952-sjalu-kj%C3%A6reste-masturbasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke galt av deg å masturbere.

Det er en helt naturlig ting som de fleste gjør, vil jeg tro.

Alle har vel fantasier og i fantasiens verden er alt tillatt.

Men man behøver slett ikke å fortelle sin partner om disse.

Jeg forteller ikke min mann om mine fantasier som omfatter andre,

ei heller om mine 'sære' fantasier som jeg tror kan bli et press på ham om å gjøre noe han ikke ønsker.

Han føler også at det er greit.

Å fortelle om sine fantasier er ikke bare udelt positivt.

Det kan sette i sving følelser og tanker hos den andre part som kan skape usikkerhet og sjalusi.

Tror derfor at det kan være lurt, av hensyn til den andre part, og være varsom med hva man forteller om slike ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...