Gå til innhold

Pulserende smerte i låret

Anbefalte innlegg

Hei!

Har prøvd Dr Google uten å finne svar, og vurderer å spørre fastlegen - men føles litt voldsomt..så tenkte først å høre om noen her har hørt om noe lignende. Eller kanskje jeg burde spørre en fysio/kiropraktor evt? 🤔🤷‍♀️

Jeg får skikkelig vondt på fremsiden av ene låret når jeg ligger på ryggen. Et spesielt punkt, og det er en pulserende sterk smerte som kommer omtrent hver eneste gang jeg legger meg. Kom helt plutselig i vår en gang, og har vært siden. Alltid akkurat samme punkt.

Det er så vondt at jeg ikke klarer det mer enn noen sekunder, men bare jeg vrir beinet litt (typisk slik at kneet peker litt utover) eller legger meg på siden, så forsvinner smerten i løpet av to sekunder. Sånn sett er det jo ikke krise, men irriterende da jeg egentlig alltid har sovet best på ryggen. Merker aldri noe ellers, ved noe som helst bevegelse.

Noen som har innspill på hva det kan være, eller hvem jeg bør spørre evt?

Har lurt på om det kan være en nerve som kommer i klem? Men Google sier ikke at slike smerter kommer i takt med pulsen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469584-pulserende-smerte-i-l%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke, men jeg ville spurt legen hvis jeg var deg. :)

Får gjerne gjøre det..men er bare et «problem» noen få minutter i døgnet, så litt bagatellmessig å springe til legen med synes jeg egentlig 😛 får ta det når jeg er der uansett en gang.

Håpet bare at noen kanskje hadde vært borti det 🤞

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...