Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette lurer jeg altså på. Jeg har hatt dame nå over et og flere blir det. Jeg VET med sikkerhet at hun aldri har hatt en slik orgasme før. Mange beskriver jo sånn her at den skal være så utrolig bra. Vel...dette har jeg lyst å få til, men da trenger jeg litt veiledning. Her er noen spørsmål da som jeg helst vil at jenter svarer på:

- Er det virkelig sant at den vaginale orgasmen er skikkelig digg?

- Må man ha litt erfaring eller alder for å få dette til?

- Hva gjør jeg og hvor kan jeg finne info om dette?

Takk skal dere alle som svarer! Party on!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46965-hvordan-f%C3%A5-en-vaginal-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den vaginale orgasmen er mye mer intens og bedre enn klitorisorgasme!

Jeg fikk min første vaginale orgasme da jeg var 26 år og da brukte jeg en G-punkt vibrator. Det er bare å prøve seg frem med fingrer eller forskjelige stillinger, det er en fordel om hun er skikkelig kåt før dere begynner med massering av G-punktet/sonen! :-)

Her finner du linker:

http://www.geocities.com/amigadol/amigas.htm

Du kan jo kikke på mine svar til Cinderell i hennes innlegg datert 03.04, der jeg forteller om hvordan hun kan knipe seg fram til orgasme. Cluet er altså at kvinnen bruker skjedemusklene sine.

Som du skjønner er det mest opp til jenta om hun skal få vaginal orgasme. Men mannen er også viktig. Når det gjelder stillinger, er min erfaring at det fungerer best når øvre skjedevegg blir skikkelig stimulert. Dette oppnås f. eks. i følgende stillinger:

1. Han øverst, men han støtter seg på armene og har oppreist overkropp og sitter på knærne. Altså ikke vanlig misjonær. Jeg ligger på rygg.

2. Jeg øverst. Jeg starter med å sitte oppå, men legger meg ned over han, ansikt mot ansikt.

3. Jeg ligger på magen med en pute under hoftene. Han tar meg bakfra.

Det er tilfelle at denne orgasmen er mye kraftigere enn den i klitoris. Og når kvinnen kniper sammen skjedemusklene øker det nytelsen for begge. Om det blir orgasme ut av det kan variere, uansett er det veldig godt. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...