Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For 6 mnd. siden ble jeg mor for første gang. Jeg har alltid vært ekstremt tynn, og ble like "anorektisk" igjen med en gang, men nå har magen begynnt å bli rundere og det kjennes ut som det sparker. Det kjennes akkurat ut som fosterbevegelser, og jeg har kjent dem regelmessig nå den siste uken/14 dagene. Bevegelsene er stort sett på høyre side ved navlen.

Jeg ammer fortsatt og har ikke fått mensen ennå. Har tatt 2 graviditetstester, begge var negative. Kan jeg alikevell være gravid?

Det jeg aller helst vil vite er om disse bevegelsene (og at magen har blitt større) kan være symptomer på noe alvorlig, kan dette f.eks. være ett symptom på kreft?

Har sett att andre jenter som nettopp har født har hatt samme opplevelsen og stilt spørsmål som ligner. De har da fått råd om å gå til sin lege. Jeg har tenkt å gå til en lege snart, men ville gjerne visst om dette kan være f.eks. kreft.

Er veldig bekymra. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46971-bevegelser-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...